Gå til innhold

Tenker dere på navnevalg med fremtidige barn?

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg snakket om navn tidlig da vi i gledesrus oppdaget at en liten var på vei i mars, og vi ble enige om både jente- og guttenavn da. Men: etter at vi mistet den lille i mai, så vet jeg ikke om de navnene er like aktuelle nå...

Lurer derfor på om andre tenker på navn i denne prøvetiden?

Fortsetter under...

Vi ble enige på ferien i juni. Det jo de samme navnene som vi snakket om sist, så var ikke så vanskelig å bli enig.

Jeg tror at hvis jeg blir gravid og mister, så kommer jeg ikke til å ville bruke navnet på neste barn, for da er det jo navnet til den lille som ikke fikk leve.

Annonse

Vi er enig om jentenavn, men har faktisk ikke diskutert guttenavn.. Det med jentenavnet er litt spesielt da, ettersom det er oppkalt...

Hadde det ikke vært for det hadde vi nok sannsynligvis ikke hatt noe særlig navnediskusjon enda.

Det blir nok mer sånn prat når det blir klaff.

JEG har navnene klare ja, -tror jeg. For det blir de navnene som jeg bestemmer. he he.. Har to fine navn i hodet, men kan ikke snakke om det til gubben før tante rød har reist på ett års ferie eller noe sånt. Må ha to streker på penna først for å si det sånn. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...