Gå til innhold

Ringene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere de samme ringene som man har hatt siden forlovelsen, eller kjøper dere nye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det såpass originalt at vi ikke kjøpte ringer før de vi skal ha når vi er gift ;-)

Men tror det er ganske vanlig å freshe opp (pusse hos gullsmed) og skrive inn ekstra dato i de ringene man har.

Skrevet

Vi skal pusse opp forlovelsesringene og gravere inn bryllupsdatoen. Fra før av står forlovelsesdatoen og navnet. Vi har gravert med egen handskrift. :)

Skrevet

Vi bruker også de samme ringene, men er pusset opp og med ny dato. Lenge siden de har vært sååå skinnende som nå:)

Skrevet

vi beholder forlovelsesringene som gifteringer.....pga de ble spesiallaget til oss....og er bare 6mnd gamle...altfor dyrt å kjøpe nye nå pga dårlig økonomi

Skrevet

Vi kjøper nye gifteringer. Men så er det bare jeg som har forlovelsesring fra før - en diamantring som jeg fikk da han fridde :)

Skrevet

Her var det også bare jeg som hadde forlovelsesring av oss to. En helt enkel hvit med diamant. Min kjære skal ha en "mannlig utgave av denne til giftering, så da fikk jeg "ny" ring som forlovelsesring. Det er en helt enkel fin allinasering med tre diamanter.

Skrevet

Vi har ikke hatt egne forlovelsesringer. Jeg vil ikke ha to ringer som jeg skal bruke hele tiden, for meg blir det for mye. Dessuten synes vi begge det er mer romantisk at ringene er nye for begge når vi gifter oss. Derfor er jeg uten ring, men absolutt forlovet! Nå har vi bestilt ringer i hvitt gull, min har en diamant. Se på www.saintmaurice.dk.Vi har bestilt ring 25 under 'top line'. Gleder meg til å bruke den!

• 3 uker senere...
Skrevet

vi syns heller itte det va nødvendig og kjøpe nye men vi ska freshe dem opp og få gravert bryllups-datoen opp på ringen,så blir det litt mønster på dem..Vi gifter oss i juni-o7..så det er dag vi gleder oss veldig til!!!!!!!!

Skrevet

Jeg fikk en fin diamantring av min elskling da han fridde. Han har ingen forlovelsesring,så vi har kjöpt nye gifteringer.Jeg kommer allikevel til å fortsette å gå med forlovelsesringen etter at vi er gift også (sammen med gifteringen) :-)

Skrevet

Jeg fikk også diamantring da vi forlovet oss, så vi skal kjøpe helt nye gifteringer.

Vi ønsket ikke å ringforlove oss (med gifteringer). Det var så mange som gjorde det da vi var 18 år gamle som ikke mente mer med det, så det ble litt feil for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...