Gå til innhold

Noen som har tips ang gave til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne overraske min kjære med en gave etter fødselen. Det skal helst være noe litt utenom det vanlige, noe som han ev. kan bruke mye eller noe som er mer spesielt men som gjør at han husker "dette fikk jeg da jeg ble far".

Noen som har noen gode tips ev. selv har fått en knall bra gave?

Alle tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. en baby??

Er det vanlig at far også får en gave? Eller er dette noe du har funnet på selv?

Skrevet

Eh... hallo hva er problemet ditt?

Hvorfor skulle ikke far få en gave? Han har da måttet stille opp vanvittig mye i ni mnd'er og holde ut med både det ene og det andre. En like stor bragd å være god støtte under ikke helt ukomplisert svangerskap.

Jeg er ikke den første som finner på papp-gave nei........!

Skrevet

Så vidt jeg vet har jeg ikke så mange problemer.. hehe.. Forslaget om en baby var halvt ment i spøk.

Jeg bare lurte på om det var vanlig.. Regner egentlig ikke med å få noe selv, så jeg ble litt nysgjerrig. Tenkte kanskje de vordende mødre hadde nok å stri med rundt de tider.

Men hallo! Gaver er da alltid hyggelig, selv om jeg ikke har noen idé om hva det skulle være.

Skrevet

www.probat.no

De har ganske fæncye t-skjorte. de e litt dyr, men det finnes få av dem.

E tenkte kanskje at e sku lage en liten album til min kjære, om oss to. Sånn at han ikke glemme at vi oppi det hele har et kjærlighetsforhold. Skal også ironisere litt ang. korsn han nok har oppfatta meg gjennom hele svangerskapet :)

Skrevet

Synes forslaget om en body/sparkebukse til babyen hvor det står ”Jeg har verdens beste pappa” eller ”My daddy loves me” er utrolig sjarmerende gaver…og nyttige samtidig (selv om det ikke er pappaen som skal bruke klesplagget).

Man trenger jo ikke mer enn en liten oppmerksomhet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...