Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Er nå 6 uker siden fødsel, Alle stingene er borte for lengst, og det er helt fint der nede bortsett fra at den ene kjønnsleppa (som ble sydd) er delt i to på en måte. Vanskelig å forklare... men ser ut som den ikke klarte å gro sammen, så nå har den grodd til å bli 2 deler i stedet for en. Huff. Kommer det alltid til å være slik?? Andre som har opplevd noe lignende??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Antagelig gror det ti normalen igjen. Husker at da jeg fikk nr to for 4 1/2 år siden trodde jeg ikke at det skulle bli normalt igjen - men det gjorde det etterhvert. Husker ikke hvor lang tid det tok altså - begynner jo å bli litt siden da. tror jeg er anonym nå.......
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Jeg har ett arr på 2 cm i bredden der jeg ble klippet(kjønnsleppen delt i to lengst nede). Kommer ikke til å trekke seg sammen selv. Skal fikse det etter jeg har fått siste ungen. Er ikke vits å gjøre det før for da kommer det mest sansynlig til å sprekke neste gang på grunn av arrvevet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Jeg har også det. Det kan fikses på hvis du ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå