Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen her er ganske grei å legge om kvelden, men vi har et problem og det er at etter han har sovt ca 1 time våkner han opp og begynner å skape seg..vi tar han ikke ut av rommet, men tar han gjerne opp i armene og bysser litt eller bare sitter litt ved siden av sengen uten å si noe..skjønner ikke helt hvorfor han våkner han er jo så dødstrøtt når vi legger han. Han har vært sånn i lengre tid, legger han i syv-halv åtte tiden for da er han virkelig stupings, vi har prøvd å legge han senere men da blir han overtrøtt og sovner ikke på mange timer. Så når han våkner etter 1 time med søvn, sovner han og våkner vekselvis i ca 2 timer, sånn er det hver kveld...Noen som har gode råd på hva dette kan være eller hva vi skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ligner mye på sånn vi har hatt det i det siste. Det har vært tenner på gang, og jeg begynte å mistenke at det var det hun lå og kjente på. Kjøpte et middel som jeg smører på inni munnen hennes like før hun skal legge seg, og nå sover hun som en stein. Kanskje er det sånn hos dere også?

Skrevet

Takk for svar:-)

Det middelet har jeg så det skal jeg finne fram igjen. Brukte det når fortennene var på vei, men vet ikke om det hjalp. Godt mulig det kan være flere tenner som er på vei ja....

Skrevet

Jenta vår var sånn en stund tidligere, spurte helsesøster om det og hun sa søvnen gikk i tunge og lette perioder. Altså at de sovner, sover tungt en times tid og så er søvnen lettere og da våkner de gjerne lett også. Vet ikke om det var så godt forklart men.. Hun anbefalte oss å la henne ligge litt og prøve å finne søvnen igjen uten at vi gikk inn til henne, ellers kunne hun bli vant til at for å sovne igjen så må mamma komme.

Skrevet

Ja vi har prøvd å la han ligge litt når han våkner, men da hyler han bare mer og mer hjerteskjærende og tårene pipler og det klarer jeg ikke å høre på. Nå har han sovt en time så nå bare venter jeg......har alltid et håp hver kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...