Dennis og mamma`n Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Noen som har et sånn program som kan lage broderi-mønster utifra et bilde. Blir bildene bra når de er brodert, hva blir best, farget eller sort-hvit?
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Har ikke vært borti program for broderier, men vi kjøpte et perlesett til jentungen hvor det fulgte med et program hvor vi kunne lage våre egene bilder med perler, regner med at det går ann å bruke det samme til broderier, og det ble veldig bra med perler
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 nå svarte ejg vel egentlig ikke på det du spurte om, men en skulle tro at det er avhengig av hvor mye farger det er på det bildet du velger å bruke om det blir best i farger eller sort hvitt
Dennis og mamma`n Skrevet 3. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2006 Hvor kjøpte du det perlegreierne da?
JoLo Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Du kan kjøpe et sånt program her: http://www.pcstitch.com/ Man kan også sende inn bilde og få dem til å lage mønster, men det koster nesten like mye som programmet.. Jeg har en venninne som har det, så jeg får henne til å lage mønster til meg.. Jeg skal sy et superfint bilde av lillegutt, skal bare bli ferdig med bunadsjalet mitt først! Vennina mi har sydd bilde av seg og faren i sort/hvitt, og holder på med et gammelt bilde som orginalt var i sort/hvitt, men hvor det er lagt på litt farge. S/H er litt vanskelig å sy, for gråtonene ligner så veldig på hverandre, så det er rett og slett vanskelig å se hva du har sydd. Her er link til bildet til venninna mi det er sydd med 1 (!) tråd på TETT aida: http://photos1.blogger.com/blogger/4270/2229/1600/Edmonton%20031.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå