Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hei!! jeg er ny her inne, men datteren min har blitt syv måneder....huff, tiden flyr så fort!! men trenger noen tips rundt legging om kvelden. vi har kommet inn i en veldig grei rutine, men problemet er at hun ikke godtar at faren legger henne. det blir bare hyyyyl og skrik... enda jeg har gitt henne pupp føre... noen tips dere???? please!!! hadde vært ok om vi kunne bytte på litt, og når jeg begynner å jobbe (jobber endel kveld) så må jo han legge henne...
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 kanskje du kunne vært borte da han skal legge henne så slipper du høre denne hylingen og kanskje hun forstår at pappa må? Det er ikke lett dette her med legging altså. Lykke til i hvert fall!
Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 har ikke prøvd å være borte. får prøve det etterhvert... får vondt av de begge. hun skriker seg helt bort, og uler mamamamamama... pappaen blir helt svett, og får selvfølgelig veldig vondt av henne.
Livmor Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Har dere prøvd å legge henne sammen? Og at pappaen tar kveldsstellet også (utenom amminga så klart). Hvis dere er sammen om det en stund, kan det hende hun aksepterer at han legger etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå