mamma 030206 Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Da vi skulle legge lillemor i dag ble det skriking som vanlig. Satt ved sengekanten og prøvde å roe henne ned, slik som jeg pleier. Da sovner hun som oftest etter ca 15 min. Slik gikk det ikke i dag. Hun ble kjempesint, og plutselig begynnte hun å brekke seg. Jeg tok henne opp, og ut kom all grøten hun spiste til kvelds... Kjempeskummelt! Noen som har opplevd noe lignenede?
tvilling73, 05/07 Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 På vår jente stod melka som en vulkan etter at vi hadde lagt henne en kveld. Da var hun 3 mnd ca, nå er hun 7mnd, har ikke skjedd etter det, men passer på at hun rape godt før hun blir lagt.. Kan det vær at hun ikke fikk rapt? Hvis hun griner etter leggetid her, hysterisk, så er det alltid en rap som skal ut.
mamma 030206 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 tusen takk for svar:) d var sikkert d. hun rapet ikke etter grøten nei men hun lå en halvtime på magen på gulet etterpå da så tenkte den kunne komme da. hun er 6 mnd mi da. håper d ikke skjer igjen får dette var skremmende synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå