Gå til innhold

Hei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig svært svært frustrert, fordi nå har jeg så sterk sexlyst at jeg blir nedfor og deprimert hvis det ikke blir nok.

Før sv.skapet var jeg også ekstremt glad i sex og å utforske, men jeg føler nå at lysten har tatt over hverdagen. (Er 18 uker på vei)

Jeg klarer nesten ikke tenke på annet, og føler dette er blitt svært slitsomt.

Er svært glad i å diskutere med samboeren min, men det har seg slik at jeg vinkler alt inn på seksuellt relaterte emner.

Omt. Alt han sier klarer jeg å vinkle inn på noe seksuellt. Og tro meg! Det skjer helt automatisk, ikke noe bevisst fra min side. =/

Nå har jeg alltid vært svært åpen og ærlig som person, men nå er det såpass ille at jeg kan sette sex og masturbasjon i aller første rekke. Dvs jeg kan gå mange mange timer uten å spise og drikke i det hele tatt, for tankene er oppslukt av alt seksuellt.

Kommer meg ofte ikke ut av huset hvis jeg er hjemme, og begjæret farer gjennom meg. Det blir FOR mye! *Sukk*

Er så kåt at jeg føler alle ser det på meg, at jeg nesten ser sulten ut i blikket... Om en kan ordlegge seg på den måten da.

Er det noen her inne som vet om det finnes en form for terapi gruppe her i Norge for sex avhengige.

Jeg føler det er blitt såpass alvorlig nå, at jeg føler meg utslitt.

Selv om jeg blir svært tilfredsstillt når jeg har sex med min samboer, føler jeg at jeg kunne holdt på i mange timer til.

Gjerne hele kvelden og natten. Går aldri lei. Noen ville selvsagt si at dette er positivt, at jeg bør se på dette som et pluss. Og min samboer også.

Men han har ikke det samme sterke behovet som meg, derfor føler jeg at jeg maser. Tør ikke spørre eller vise initiativ SÅ ofte som det jeg har i tankene.. *Sukk* Er ofte deprimert fordi jeg føler ikke sex behovet mettet. Og tror ofte det er noe galt med meg, at han ikke tenner på meg, hvis det går mer enn 2 dager...

Har også fått endel mørkere fantasier og tanker. Kan BDSM skade babyen jeg bærer på noen måte? Allti dlikt slik type lek, men tar selvsagt hensyn hvis det er skadelig på en måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der :)

Nå har jeg egentlig ikke svar på det du spør om, om det finnes terapigruppe, men kanskje et søk på google vil gi deg svar?

Det jeg ville si, er at kanskje du i tillegg til å være kåt hele tiden, føler et sterkere behov for oppmerksomhet og ømhet enn før, og at nok kos vil kunne kompensere litt, slik at du iallefall ikke føler deg nedfor og deprimert om samboeren ikke har samme behovet som deg. Har du snakket med han om det, kanskje det kan hjelpe?

Om jeg kommer over noe informasjon om terapi, skal jeg hyle ut, lykke til iallefall! :)

Skrevet

Satt svært stor pris på å få et seriøst svar.

Du har sannsynligvis rett, det høres ihvertfall veldig logisk ut.

Har ikke tenkt så mye på å kose oftere, ønsker ikke å virke "klengete" på noen måte.

Pratet om problemet mitt flere ganger med samboeren min, og jeg synes synd på ham. For han føler at han ikke strekker til på det området, men det er ikke der det ligger og det sa jeg til ham også.

At det ikke er han, men meg som er problemet. Og at jeg skal finne en løsning på det, siden jeg er så glad i ham.

Jeg tror at alt i bunn og grunn kommer av min usikkerhet, dårlige selvtillit og småfrykt for å få avslag hvis jeg forsøker.

Tror mye av dette skyldes et svært misslykket tidligere forhold, som ødela mye av min tro på at noen kan være glad i meg for den jeg er.

(Var sammen med en psykopat før)

Jeg skal ta noen sjanser og prøve meg frem på det området, så rkan det godt være at jeg blir tryggere på meg selv etterhvert.

Er ihvertfall svært ærlig og åpen med min nye kjæreste.

Kanskje jeg er blitt så sexavhengig nå pga økt følsomhet i bryst og underliv, og at sex'en er så fantastisk hver gang.

Skrevet

Hei igjen :)

Nå kan det hende jeg er på viddene, men jeg ville ikke automatisk trodd at du trenger terapi eller hjelp selv om sexlysten er "uvanlig" stor.. men klart -om det overskygger alt og ingenting hjelper er det vel verdt forsøket.

Jeg har vært sammen med en psykopat før i tiden jeg, og vet alt hva det handler om, og dårlig selvbilde kan føre til ganske mye!

Fint du er ærlig med din nye kjæreste, jeg er sikker på at han har forståelse for at du trenger ekstra nærhet og omsorg i denne perioden, og fortell han heller at han må si fra om han synes du blir for klengete, så skal du se at mye order seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...