Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Noen som vet om 17 mnd gamle barn kan spise fetaost? Min lille pike elsker det.....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Tror det. VI spiser nå masse av det, jenta vår og. hun er 11 mnd
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Min på 20 mnd. elsker det og jeg har ikke tenkt på at hun ikke kan spise det. Kan ikke barn spise "hva som helst" etter 1 år (sunn mat selvfølgelig), så lenge de ikke reagerer på det (har allergi)?
Tally Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Det er vel en god del salt i fetaosten, så de bør ikke spise ubegrenset av den. Jeg har også hørt at de kan spise det de voksne spiser etter at de er ett år gamle. Vi må bare passe på mengden.
Jenny-penny Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 jenta mi elsker det og oliven, vi bare passer på mengden. så gøy når de liker det meste synes jeg, værre var det når hun stinket hvitløk av munn og bleie etter hvitløksbaguetter. FYSJ:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå