Gå til innhold

April: ...også ble Lille innlagt på sykehus i Danmark med mistanke om hjernehinnebetennelse.....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Ikke engang i ferien skulle vår Lille engel få være frisk..... også så syk som han ble.... Han fikk høy feber med frostanfall og dårlig allmenntilstand. Da jeg skulle stelle han for kvedlen oppdaget jeg til mis STORE skrekk at han hadde fått dette fryktede røde utslettet som ikke gå vekk når du klemmer på det med et glass over store deler av kroppen (petekkier). Vi ringte legevakt og ble staks dirigert til nærmeste sykehus. Skal si jeg var som en istapp inni da gitt.....Alt skjedde så fort og han var innlagt på et blunk. Masse aperaturer og veneflon og inravensøse væsker og det hele.......Midt inne kaoset var min bittelille syke gutt...... Da var det nesten så mammahjertet ikke kunne bære mer..... Etter en gruuuuuusom natt begynte prøvesvar å komme og peke den retningen vi håpte. Utover dagen ble var lille helt også bedre og jeg kunne endelig puste ut....... i Danmark mente de at han hadde fåttg noe som het Echovirus....... I går kveld da vi kom til Norge igjen ble han sjekket på nytt dafeberen begynte å øke igjen og han fikk røde kuler/byller på hender og føtter, samt i baken og i munnen. ette er vondt og han vil ikke stå, sitte spise elller drikke.... I gårjkveld konkluderte barnelegen med at han hadde fått hand-mouth and footdisease, som er plagsom, men heldigvis ufarlig....Er ganske sliten fysisk og psykisk nå, men skriver kanskje mer senere. Er egentlig godt å bare sitte her å lese alle trådene dere har skevet mens jeg var borte. Dere er en fin gjeng! *klemmer dere alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud!!

Stakkars dere og stakkars lillegutt! Dette må da ha vært helt forferdelig og skjønner du er sliten!!

Nå vet dere iallefall hva det er og da kan dere kanskje prøve å få slappet av litt etterhvert. God bedring og velkommen tilbake!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg kjenne rjeg blir helt skjelven med tanken på de mammafølelsene der! Og så så utrolig trist for LilleHelt! Men positivt at det ikke var farlige sykdommer da, krysser fingrene for at han kommer seg godt! Og mammaen og pappaen også - forstår godt at den påkjenninga der er tøff, for dere alle sammen!

 

*kjempeklemmmmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioi, stakkars dere!! Var bra det gikk godt til slutt!! Kjenner jeg fryser med tanken på hva dere har opplevd! Naboen vår ble innlagt på sykehus i går med hjernehinnebetennelse (men han er 32 år), men kjenner jeg grøsser med tanken på det!! Liker ikke denne sykdommen... :o(((

*Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang klem til dere*

;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det kaldt nedover ryggen på meg. Kjenner så absolutt igjen den følelsen du beskriver. Det var fint å høre at det ikke var den fryktede sykdommen. Har ikke noe kjenskap til denne sykdommen som det viste seg at han hadde, men håper at han snart blir frisk igjen og at dere snart kan få slappet av resten av ferien. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden!! Uff så mye dere må igjennom da...

Så forferdelig opplevelse! også i et "fremmed" land! Det er liksom litt tryggere om ting skjer hjemme i kjente omgivelser også.

 

Det var hvertfall bra det ikke var hjernehinnebetennelse! Godt de og finner ut hva som er galt.

 

Sender dere alle tre mange gode klemmer og tanker.

 

Nå kan vel alt bare bli bedre hos dere håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda dere har hatt mye nå i det siste..

 

Godt det ikke var hjernehinnebetennelse..

 

Sønnen min hadde munn,hånd og fotsyke (som det så fint heter på norsk) da han var liten.. Smitten kommer fra sand fikk jeg beskjed om.. De små putter masse rart i munnen når de er liten.. Det smitter,men er heldigvis ikke farlig :)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin for en følelse du må ha hatt! Glad det ikke var hjernehinnebetennelse. Men det er sikkert ikke godt å ha det han har heller!

Masse god bedring til han!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du milde måne!!!! Alt dere skal måtte gå igjennom!!!!!!!!!!! Nå må det vel bli en pause snart fra all sykdommen??!!!!!!!!!!! Så bra at det "bare" var eh..hand-mouth and foot desiease... (?) og ikke hjernehinnebetennelsen! Kjente pulsen stige bare av å lese innlegge, så kan nok ikke forestille meg engang hvordan dere har måttet hatt det!!! Håper Lille blir frisk snart...!

 

Klem!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord for hvor mye medfølelse jeg har med deg/dere.

Har jo lest om alt dere har vært igjennom den siste tiden, og nå MÅ det være nok.

Puster lettet ut når jeg fikk lest hva det var og skjønte at det ikke var alvorlig. Svatt skikkelig når jeg leste overskriften.

Kan ikke annet enn å sende dere en stooor varm klem : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss og jøss, så skremmende. Håper alt går greit med Lille nå og at han er i bedre form. Herman ble også syk på vår Danmarkstur og full av prikker litt senere, men det var "bare" meslinger. I morgen skal vi ta vaksinen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O hjelpe meg - kan skjønne at du har det skikkelig fælt når det er så mye på gang hele tiden.

Fikk helt vondt i magen da eg leste overskriften din - skrekk og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...