CecilieTerese Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hei! Vi har nettopp bestilt 1ukers tur til Grand Canaria, Puerto Rico 6. Desember. Jeg har ikke termin før om 3uker, så babyen vår vil vel da være ca3,5 mnd om ting går etter planen. Vi er begge studenter og 22år, kommer gjerne i kontakt med andre i samme situasjon, og tar i mot alt av råd vi bare kan få.
CecilieTerese Skrevet 30. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2006 ser ingen har svart på innlegget mitt. men vil gjerne ha tips i tillegg, siden babyen er så liten når vi reiser.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Tja, her kommer litt fra meg.. -Ta med god vogn å trille turer og sove lurer i. -Mykt fleece-teppe er kjekt å ha (kan være kjølig kveld/natt bl.a.). -Å ligge på flisgulv og leke kan være kjølig for de små. Har brukt hotellets håndklær med fleece-teppet oppå. - et par helsetepper er også kjekt å ha, både i sengen og over vognen - husk at så små ikke skal utsettes for sol. Dvs. bruk klær som solbeskyttelse og hold småtten i skyggen. En parasoll til vogna som kan stilles i ymse vinkler er utrolig greit å ha! - ellers pleier babyseng som reiseselskapene stiller med å være greie. - bleier tar vi som oftest med når vi reiser 1 uke, selv om det også går fint å kjøpe på GC (men dyrt) - på flyplass i Norge pakkes vogna i en pose før den sendes med bagasjen. Husk å ta vare på den når du kommer til GC slik at du kan bruke den på hjemreisen. - Kan være kjekt å ha med bæresele (babybjørn etc) til bruk på flyplassen når vogna er sjekket inn. I Spania har vi som oftest fått med vogna helt frem til vi går inn flyet, men her i Norge må den sjekkes inn leeeenge før... - husk god solhatt som dekker ansikt og gjerne nakken
CecilieTerese Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 tusen hjertelig takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå