Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hvor tidlig gikk dere på fest og drakk alkohol etter småen var født. Med forrige venta jeg til han var 6 mnd...... Dere da??
84 mamma Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Me skal på fest til helga. Då er guten vår nesten 3 mnd. Om eg kjem til å drikka alkohol veit eg ikkje, men eg ammar ikkje så uansett kjem det ikkje til å gå ut over guten vår. Han skal vera hos farmor og farfar, og me kjem til å sova der me og...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 5 uker. ble ikke full og var ikke langt unna. var hos sn mormor og vi kom dit etter konserten og sov der vi og.
~Endorfina~ Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Jeg har planlagt en ordentlig fest neste helg (Øya-festivalen). Da er snuppa 7,5 uker. Holder på å lage et lager med morsmelk, og skal også ha litt mme i hus, just in case. Vet fortsatt ikke om det vil føles feil å bli berusa, slik at jeg ikke drikker så mye, men har tenkt å unne meg de dagene der Har ellers tatt en sjelden øl rett etter amming, og ventet 3 timer til neste amming, slik at alko'en garantert er ute av blodet&melka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå