Dubbe Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Jeg skal holde tale til min mann, og skal bruke to bilder. Ett fra da han var liten og søt, og ett da han er barsk og tøff. Lurte på å forstørre disse opp i en god størrelse, men er det noen som vet hvor de kan gjøre dette?
FruMamma med nr 2 Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Vanlig fotobutikk gjør det nok, og du kan også gjøre det selv, ved å scanne inn bildene og skrive de ut i den str du vil ha.
Dubbe Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 kunne tenke meg a4 str * 4 på ei måda.. hehe
FruMamma med nr 2 Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 jeg regner med de gjør det på fotobutikk, eller på et eller annet kopisenter....
brooklyn Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Litt sent svar, men husk at hvis bildet er lite i utgangspunktet, så blir det ikke noe særlig bra hvis du forstørrer det for mye. Da blir det kornete og uklart. Nå vet jeg jo ikke hvor stort/lite bildet er i utgpkt, men et passbildet blir f.eks ikke særlig bra hvis det blir større enn en 10x15 bilde. (fotobutikkansatt i studietiden...)
mayaya Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Nåja, jeg har også erfaring fra fotobutikk, men kan ikke si meg helt enig. Hvis man skal bruke det under en fremvisning, sitter jo ikke folk heeelt klin inntil og ser på det. Klarrt det blir kornete og uklart hvis det blir for stort, men for folk som ikke finstuderer det, kan det bli helt ok! Rådet er uansett å bruke negativer dersom disse finnes. Og til HI; prøv minebilder.no, de hjelper til med det meste! De er veldig kjappe også! Lykke til!
Dubbe Skrevet 2. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2006 Takker for gode svar alle sammen! Åh, blir så glad når dette forumet finnes, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå