Gå til innhold

Huff, dette er så flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma og en meget aktiv tommelsuger. Har gjort det i alle år.... i smug vel og merke. Men nå er jeg jo hjemme med jenta hver dag og jeg kjenner det bare blir verre og verre. Jeg kan sitte rett opp og ned i sofaen å sutte mens ungen suser rundt forbi. Suget har tiltatt etter jeg fikk barn å jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid. Tenk at det er så ille at når jeg er på besøk til folk blir mine doturer ekstra lange for jeg må ta meg min dose tommel. Jeg tar meg i å snakke til gullet med tommelen i munnen. jeg vurderer å gå til psykolog med problemet for det må jo være noe som feiler jeg. Altså ærlig talt. Her sitter jeg, har det som plommen i egget, flott mann, hus biler etc etc så har jeg dette tommelgreiene i tillegg?? Altså hva synes dere? Andre med suttebehov der ute? Bør jeg oppsøke hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er seriøst og det er et problem for deg ville jeg har fått hjelp. Vet ikke hvor mye erfaring psykologer o.l. har med dette da, men...

Skrevet

hvis ikke dette er en dårlig spøk ville jeg søkt hjelp fort som f...

Skrevet

jeg suger også tott og er 26... er ikke tull : (

Skrevet

Dere kan jo møtes da og sitte der sammen og suge på totten :)

Festlig!

Skrevet

Herlighet! Finnes nå mye verre lyster enn å suge på en finger. Finnes andre kroppsdeler som er mer udelikate å suge på. Tror ikke at dette er et problem som er større enn du gjør det selv. Hvorfor stresse med det?

Skrevet

Det finnes jo sånt man kan smøre på neglene som smaker vondt, for å slutte å bite negler...kanskje det kan hjelpe?

Skrevet

godt å høre at andre også suger:) hehe. Det ble jo et ordspill.

Nei, det er jammen ikke lett. Har prøvd den der go`negl men det funka ikke. Å gå til min lege tror ikke er noe for meg. Synes det er så pinlig at jeg måtte ha sittet under kontorpulten hans for å si hva jeg har på hjertet. Det verste er at jeg jobber i psykiatrien selv så jeg blir jo heller overanalytisk. nei, det er vel bare å sutte i vei å håpe på bedre tider

HI

Skrevet

Hva med å ha et plaster på fingen, da blir den vel ikke så god å sutte på?

Skrevet

he he, jeg syns det er litt morsomt og jeg da... andre koser med seg selv på andre måter, men jeg koser med totten min!!! hver sin lyst : ))

Skrevet

det er da ikke noe farlig å sutte på totten, selv om mange ser på det som en uting....

det går jo mest på din følelse, for du skader da ingen med det....

men da vet du jo hvordan barnet ditt har det når det engang skal slutte med smokk eller tommel...

Skrevet

Åh så kjekt å få noen sånne svar. Var så redd for at alle skulle være spydige og nedlatende å tro at dette var tull. Det er jo sant. Det finnes værre ting i verden å være bekymra for. Takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...