askepotte Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hei! Fikk meg en overraskelse da jeg passet onkelen min sine barn på 1 og 3 år. Dattera mi på snart to ble m ett ikke lenger så mammadalten. Hun satte i gang m å leke m de andre, og dagene gikk utrolig greit. Trodde det skulle være mye mer jobb med to ekstra unger i huset, men det ble egentlig ikke det.... Nå tenker jeg på å få en unge til, og mitt spørsmål til dere m mer enn en unge- kan jeg regne med at det blir sånn, hvis jeg får en til? Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Ja, det er sannsynlig at det blir sånn. De klarer seg mer selv når de har hverandre å leke med. Jeg syns også det er veldig gret når barna mine har venner på besøk, for da blir det ikke noe behov for underholdning fra min side. Da går alt av seg selv, og jeg kan bare drikke kaffe og lese avisen eller hva som helst.
Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Ja, det tror jeg nok, men ikke før minste er over året sannsynligvis. Nå har min eldste alltid vært flink til å leke for seg selv, men det er helt klart at ungen mine har mye selskap i hverandre og sjeldent kjeder seg (de blir 2 og 4 år nå snart), dersom den ene ikke er der så spør den andre hvor broren er og savner ham tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå