Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 er det for varmt å ha på baby sparkebukse av bomull og polyester i dag? det er 23 grader ute? har kjøpt ny og synes den er så søt, så bare lurer på om dere synes det er for varmt eller om jeg kan ha den på? hun ligger uten dyne.
Duracella Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Det er for varmt for vår smak ja, men ser mange som pakker inn ungene mye mer enn jeg gjør.
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 jeg syns det hørtes ut som alt for mye..datteren min har lagt i en tynn lin kjole i dag.... med bare armer og bein....
Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 her hadde det vært altfor mye ja....svetter hvis han har bare kortarma body og han
Nutte81 Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 dette blir liksom litt vanskelig å svare på... er forskjellig tempratur hvor en er i lamdet.... her har det vært vind og en smule kjølig... gutten min på 11 mnd har hatt på joggebukse i dag... i 15 tida frøs jeg og måtte inn og hente genser... jeg bor i telemark og i det siste har det være grisevarmt, men i dag var det mye svalere.... hvis det har vært kjelpevarmt hos dere i det siste ville jeg ikke synes det var for mye for baby er jo vandt med mye vamere blir lett å fryse da...
Raffna Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Du skriver ikke hvor gammel baby du har da... Min sønn på 5,5 mnd har på seg bare body (kort arm eller singletaktig uten arm) og joggebukse om morgenen, men når sola står høyere og vi skal ut i vogna er det av med buksa og på med en liten shorts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå