Gå til innhold

For siste gang: Mangler jeg noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå begynner det å nærme seg(19.08) og jeg tror jeg har alt klart. Men jeg håper den supre gjengen her inne kan hjelpe meg å se om jeg mangler noe/glemt noe.

Dette er klart:

-Brudekjole, smykke, øredobler, armbånd,sko, tiara og slør

-Sjakett, skjorte og sko

-Brudepikekjole, sko, strømpebukse og pynt til håret

-Servitører

-Mat og kokker

-Lokale og kirke

-Brudebil

-Frisør til brud og forlover + prøvetime

-Brudebukett, knappehullsblomster, og blomster til brudepike/svenn

-Musikk

-Forlovere, toastmaster, pakkeåpnere og takk for maten talemann

-Fotograf

-Papirer

-Pynt til kirke og lokalet

-Barliste og drikke til maten

-Bordplassering

-Kirkeprogram

-Ringer pusset opp

-Bestilt time for inn/utsying av klær

-Bryllupskake + topp pynten

-Fordeling av andre kaker

-Sanger

-Avtalt samtale med presten

-Gavebok

Mangler:

-Undertøy til brud(skal bare ha truse og strømper)

-Lage bordkortene(alt er kjøpt inn)

-Kopiere oppp sangheftet og kirkeprogrammet(dette skal min svigerfar gjøre)

-Talen til min kommende mann

Ja, det var det tror jeg....Kan dere se om jeg mangler noe her?

På forhånd tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt jeg

Skrevet

Har du husket at du må ha en mann???

He-he...

Ser ut som om du har husket alt spør du meg. Jeg gifter meg samme dag som deg, og har ikke engang 10 % av din struktur og oversikt. Gud, som jeg beundrer mennesker som deg. Nå må jeg ta meg sammen snart. Kanskje jeg skal bruke lista di som huskeliste :-)

Skrevet

Ånei!!!Jeg har glemt mannen:)

Bare bruk den som huskeliste du. Grunnen til at det meste er i orden, er at vi skal gifte oss i en helt annen by enn hvor vi bor for øyeblikket. Før vi reiser, må vi ha alt klart for der har vi ikke printer. Vi reiser kanskje på lørdag, så vi har i grunnen ikke noe valg:)

Skrevet

Hehe, godt å se at jeg ikke er den eneste kontrollfreaken her ;-) Listen var ganske lik min, her er noen punkter jeg har i tillegg:

-lommetørkle til brud og brudgom

-veske m/kriseinnhold til brud (hårnåler, frisk pust, plaster, pudder, leppestift, q-tips, speil, blank neglelakk, talkum)

-mansjettknapper + bukseseler brudgom

-transport av gjester fra kirke til selskapslokale

-stor paraply i tilfelle regnvær

-engangskameraer på bordene

-toastmasterbjelle

-bestille annonse til avis

-øve på brudevals

-liste over venner til forlovere

-manikyr/hudpleie osv

-morgengaver

Skrevet

Liste over venner til forlovere????

Skrevet

Den tok ikke jeg heller. Hvorfor?

Skrevet

Veska er klar, også mansjettknapper. Paraply var kanskje en ide ja. Engangskamera skal vi ikke ha. Annonse til avisen må vi ordne også, brudevalsen øver vi på nesten daglig, morgengave til mannen mangler jeg....

Skrevet

Tipper liste over venner til forlovere betyr at de gir forloverne en liste over brudeparets venner, spes med tanke på arrangering av utdrikningslag. Min forlover ville iallefall ha fullstendig gjesteliste med etternavn, og jeg regner med det var derfor ;-)

Skrevet

Jepp, stemmer mayaya! Min forlover ba ihvertfall om å få en liste over venninner jeg kunne tenke meg å ha med på utdrikningslaget, med telefonnummer og mailadresser. Ikke så rart det, er jo gjerne familie, venner og kollegaer i salig blanding - og hun hadde ikke full oversikt over alle ;-)

Skrevet

Det var ei voldsom liste! Har ikke lest alt, men her kommer et tips fra ei som har vært igjennom det:

Ha med noen ekstra sko! Nesten alle sko blir vonde når du går i de en hel dag, så det kan være godt å ha noen å bytte på litt i. Prøv de også etter en hel dag (altså gå IKKE i butikken om morningen når bena dine er som minst, tro meg - de vokser :o)

Ha med mat til frisøren også litt sprudlevann etc, også din aller beste venninne selvsagt. Skal love deg du er stressa hos frisøren og det er veldig viktig at du spiser!!! Sprudlevannet kan ta bort de verste nervene om du bare passer på å ikke ta hele flaska.

Lykke til med dagen! Ser ut for at du har tenkt på det meste.... :o)

Skrevet

Hehe.

Skoene er ikke nye, så de har jeg brukt før og det gikk greit en hel dag/kveld. De er veldig gode å gå i, men har ikke prøvd dem når vi har øvd til brudevalsen enda.

Mat skal jeg ha med, men dropper sprudlevannet. Jeg tåler det ikke og får fint utslett på kroppen og ansiktet. DET har jeg ikke lyst til å ha akkurat denne dagen....:)

Skrevet

Nei, der kan du se.... Det er bare å ønske deg til lykke med dagen!!! Du har virkelig tenkt på alt, så da et det bare å lene seg tilbake og slutte å bekymre seg :o) Dette må jo bli bra!

Skrevet

Ja, jeg håper det går bra:) Men faren med å planlegge sååå godt, er jo at noe må gå galt:)

Men jeg krysser fingrene for at alt går etter plana:)

Skrevet

Åjaaaa! Trodde det var liste over vennene til forloverne jeg da. Dumme meg....

Skrevet

Ser ut som du har fårtt med deg det meste. Mange gode tips til meg også.

Hva med menyer?? Må du kanskje kopiere det også.

Lykke til =)

Skrevet

Vi skal ikke ha menyer. Vi får heller toastmasteren til å si hva som blir servert.

Skrevet

Du har glemt å sette av noen minutter på selve dagen til å bare suge inn alt som skjer. :) Det er veldig smart. Dagen går så alt for fort.

Det smarteste du kan gjøre er i gi litt f**n. Går ikke alt etter planen, så er det sikkert bare du som ser det likevel. Det går nok bra.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...