Gå til innhold

Når er nok nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tilsammen 5 barn. Han 4 fra før og jeg 1 fra før.

Jeg kunne tenkt meg 1 til. Tror ikke han hadde protestert om jeg hadde spurt. Men så er det dette med å ha tid til hverandre. Jeg er 30 og han 39.

Nå er vi voksne har bra økonomi og vi liker å reise, finne på ting ilag. I dag er det ingen problem for oss om vi skal på tur, for da ordner jeg barnevakt for min og hans x har hans barn. Skulle vi da få flere blir det veldig mangen å skulle plassere rundt. Samtidig som begge egentlig har lyst å leve litt fritt....

Men så er det dette å ha et bånd som et felles barn gir, samt lysten som er ganske stor. + og - siden er ganske lik...

Kansje vi har nok som det er. Vi har resurser og tid til fler men da blir det mindre tid til oss to alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor din personlige grense går vedrørende å bli gravid, men tenk slik at det er nå du kan få barn. Hvis du angrer når du er 40 så er det kanskje for seint å få "egne". Reise kan du imidlertid gjøre resten av livet, men å få barn er "tidsbegrenset". Hvis du vil ha flere så hvorfor ikke? Argumentene du kommer med synes jeg peker i retning av flere barn.

Skrevet

HEhehehehe jo du har så rett så rett... Men så var det å ta det store steget da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...