Gå til innhold

Tids til å fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å fri til min herlige kvinne. Vi har vært sammen i fem måneder, og vi ønsker begge å dele livet sammen. Jeg skal overraske henne med en tur til Roma i oktober (i all hemmelighet, har ordnet fri med jobben hennes, og barnevakt).

Tenker på å fri der, eller leie en seilbåt en helg for bare oss to.

Det jeg lurer på er om man har ringene klar, eller kjøper vi disse sammen etterpå? Er det andre gode råd dere har?

Hilsen mæi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å for en heldig dame du har!!!!!! Roma hørtes kjemperomantisk ut.... ble helt misunnelig jeg... personlig synes jeg ringene skal være kjøpt inn på forhånd. Hvis det er full misnøye går det kanskje an å bytte? Vet ikke hva som er mest 'vanlig' men håper at hvis min samboer noen gang får fingern ut og frir så har han kjøpt ringer på forhånd.

Ja forresten - gå for Roma siden du først har planlagt turen i all hemmelighet... :) For en romantisk by å bli fridd til i!!

Lykke til!!!!!!

Skrevet

Så romantisk. Kjøp ringene og ha de klare du.Gravère inn kan dere event. gjøre etterpå. Det er liksom det å få ringen på fingeren:-)

Masse lykke til

Skrevet

Nei så romantisk da HI!!!! Min mann overrasket meg med en ring som han kjøpte da vi var i Milano i november. Det som var så greit, var at hvis den passer på lillefingeren til han, så passer den på min ringfinger. Utrolig nydelig, hvitt gull, en blå sten formet som hjerte, og små diamanter rundt :)

Poenget mitt var, er at det var utrolig romantisk for meg, som er dama, at bare jeg hadde en ring!

Skrevet

ha ringene klare. så utrolig fantastisk å tenke slik.stå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...