Frk Vims Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Min minste er bare 10 mnd da, men har vært litt grøtlei, så jeg har prøvd nestle sin grøt fra 1 år med cornflakes, eple og pasjonsfrukt. Ble godt motatt egentlig den. Men snes det var lite å velge mellom for de lit større barna?? Koker dere selv?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Vi lager vanlig havregrøt - når jeg gidder. Det er sant at det er lite å velge mellom for de større. Finnes flere grøttyper (f.eks.baked apple)som man har i microen, men disse er det ganske mye sukker i.
fox`y Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 her går d i 8 mnd grøt ennå, poden brekker seg for ingenting..har prøvd musligrøt (den var ok) og den me cornflaks,men vill kunn ha 8 mnd grøten. er bare de 2 jeg har sedd i butikken iallefall...går jo an å gi de havregrøt,me litt kanel på.fruktgrøter sånn på pose... poden herr vill ikke ha brød heller han så her blir d vell 8 mnd grøt i en go stund til=O)
Bruble Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Tuppa er 13 mnd og spiser Musligrøten og Cornflakesgrøten. Vi har og prøvd den ene grøten som finnes for 18 mnd. Den gikk og rett ned.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 jeg varierer mellom 1årsgrøtene fra Nestle og snupp er fornøyd med det. Men vi har alltid brukt litt fruktmos i grøten, så der er det jo større rom for variasjon. Helsesøster anbefalte å koke grøt av lettkokte havregryn, men jeg syns det ble suppete og pes når vi har litt dårlig tid, så jeg har en hang til ferdiggrøtene likevel )
Guttemamma x 3 Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 I perioder hvor han ikke vil ha grøt gir vi Weetabix (står sammen med frokostblandingene i butikken), most banan og melk. Han spiser også müsli med yoghurt eller melk. I de periodene han vil ha grøt er cornflakes-grøten fra Nestle eller 1-års-havregrøten med eple fra Småfolk veldig populær. Du kan også prøve vanlig havregrøt (Bjørns). Den kan kokes i mikroen.
lillimedgutt:) Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Snuppa mi spiser nestle fullkorngrøt med frukt for 8 mnd med kanel i og det er super godt! snaker nesten eplekake! hun er 15mnd.. men mest brød for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå