Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 hei har fått meg ny samboer,han er helt sjønn for å si d slik.forguder gutten min på 1 år, er kjempe flink me han og vi koser oss masse sammen...vi har snakket litt om familie og barn,har jo lyst på flere ettervert,tengte å prøve når poden ble 2 år.men d er ikke sikkert han kan få barn pga langvarig misshandling når han var liten,me slag og spark i mage og skritt..han har komplekser for penisen sin,men jeg er fornøyd,gjør jo d beste utav situasjonen.oppmuntrer han og sier positive ting hele tiden til han, elsker jo han fordi=O) d jeg lurer på er om d går an å sjekke om han kan få barn og evnt hvordan gjør man d??? å vist han ikke kan få barn,går d an å ta seller fra han og en annen mann og sprøyte inni meg,vill jo bære barnet selv..han ville vist ikke adoptere heller.men ønsker seg sårt barn...han har hatt 2 sex partnere før meg,å de har krittisert han en del,så syns synn på han, er jo verdens sjønneste mann...trenger masse råd..skriver her for at jeg vill være anonym no!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Huff har ingen råd til deg, men ville bare si at det er kjempebra at du oppmuntrer han når det gjelder penisen hans. Det er skikkelig synd for kjæresten din at han har blitt mishandlet og i tillegg ha to sexpartnere som kritiserer han pga det. Du virker som en skikkelig snill jente:-) Fortsett med det og jeg håper det går bra for dere ang barn:-) Mange lykke til til dere fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Han må nok kontakte fastlegen sin, så får han henvisning til å få tatt prøver av sæden. Håper for deres skyld at han kan få barn. Det ville ha vært grusomt, urettferdig og tragisk om han skulle være steril fordi noen mishandlet ham da han var liten. ...Og for noen dustete kjærester han har hatt før deg!!! Så bra at dere traff hverandre!! Jeg skal krysse fingrene for dere - dere får sikkert barn sammen, skal du se!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 tusen takk for gode råd...vill gjøre alt for han,han fortjener å ha d godt..sjønner ikke at folk kan være så grusomme heller jeg da,får helt vondt inni meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå