Gå til innhold

August: Alt det jeg IKKE må gjøre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og morer meg litt over alle tricksene dere prøver ut! Er på "besøk" fra... tja, sept.terminen (pleier ikke å skrive der heller men...), og her sitter jeg med nesten ingen livmorhals og må gjøre alt (les: ingenting!) for å prøve å holde på gulljenta i helst noen uker ennå (har termin 21.9.)

Men ettersom jeg sannsynligvis kan regne med å føde litt for tidlig, så har jeg begynt å bli utålmodig jeg også! Men må holde ut... INGEN sex, chili, kanel, gulvvask, brystvortestimulering el. på meg før om noen uker;-)

Tror kanskje det med sex osv. virker hvis livmorhalsen/-munnen er moden til det i forveien - og ellers kan det sikkert være med til å modne litt. Så helt bortkasta tror jeg ikke det er, jenter! Lykke til - GLEDER meg til det blir min tur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Du får tipse oss om det er flere ting du har fått beskjed om å ikke gjøre, så stiller vi villig opp og prøver vi!!!!!!! :-)

Skrevet

Brystvortestimulering???

Skrevet

Ja, ikke fordi det er noe jeg ellers ville finne på, men;-) Det skulle visst kunne sette igang noe:-) Tror det er mer virksomt enn f. eks. kanel! Uansett holder jeg meg fra alt sammen i noen uker til...

Lykke til til dere som skal/vil føde snart!

Skrevet

He he, skal jeg nok:-) Dere skal bare gjøre motsatt av meg: IKKE ligge på sofaen hele dagen, IKKE ta heis istedet for trapper, IKKE leve i sølibat, IKKE la mannen gjøre alt husarbeidet (høres forlokkende ut, men tro meg - det STINKER!!!)

Lykke til...:-) Gleder meg til det blir min tur (bare helst ikke ennå!)

Skrevet

nei vet du hva, nå har jeg hørt så mye ang kanel at jeg blir nødt til å gå inn å prøve nå. har 3 uker igjen til termin,2 uker ifølge min egen :) men er superlei nå....må hun snart komme :)

Skrevet

åååååh død og fordervelse, det er det verste jeg har gjort!!! jeg sitter fremdeles og brekker meg....og kanelen var jammen meg ikke lett å få ned....det skal jeg ikke gjøre igjen, for det var helt grusomt...blhææææ.... hahaha :)

Skrevet

Tenkte du at en tesje kanel skulle sette i gang fødselen?? ;)

Skrevet

nei gjorde egentlig ikke det. men har hørt at det kan hjelpe til, så da tenkte jeg at jaja, vi prøver :)

Skrevet

Man kan da få i seg samme mengde kanel på en grøtskål..hehe..tror ikke den må inn med skje;) (det er jo grusomt!! flasketuten peker på greie når man var små det jo)

Skrevet

hihi..er man desperat så er man det :) neida, men leste at man måtte ta en ren tskje for at det skulle ha noen virkning. men, funka dårlig, så anbefales ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...