Gå til innhold

August: Alt det jeg IKKE må gjøre!

Anbefalte innlegg

Sitter og morer meg litt over alle tricksene dere prøver ut! Er på "besøk" fra... tja, sept.terminen (pleier ikke å skrive der heller men...), og her sitter jeg med nesten ingen livmorhals og må gjøre alt (les: ingenting!) for å prøve å holde på gulljenta i helst noen uker ennå (har termin 21.9.)

Men ettersom jeg sannsynligvis kan regne med å føde litt for tidlig, så har jeg begynt å bli utålmodig jeg også! Men må holde ut... INGEN sex, chili, kanel, gulvvask, brystvortestimulering el. på meg før om noen uker;-)

Tror kanskje det med sex osv. virker hvis livmorhalsen/-munnen er moden til det i forveien - og ellers kan det sikkert være med til å modne litt. Så helt bortkasta tror jeg ikke det er, jenter! Lykke til - GLEDER meg til det blir min tur!!

Fortsetter under...

Ja, ikke fordi det er noe jeg ellers ville finne på, men;-) Det skulle visst kunne sette igang noe:-) Tror det er mer virksomt enn f. eks. kanel! Uansett holder jeg meg fra alt sammen i noen uker til...

Lykke til til dere som skal/vil føde snart!

He he, skal jeg nok:-) Dere skal bare gjøre motsatt av meg: IKKE ligge på sofaen hele dagen, IKKE ta heis istedet for trapper, IKKE leve i sølibat, IKKE la mannen gjøre alt husarbeidet (høres forlokkende ut, men tro meg - det STINKER!!!)

Lykke til...:-) Gleder meg til det blir min tur (bare helst ikke ennå!)

Annonse

åååååh død og fordervelse, det er det verste jeg har gjort!!! jeg sitter fremdeles og brekker meg....og kanelen var jammen meg ikke lett å få ned....det skal jeg ikke gjøre igjen, for det var helt grusomt...blhææææ.... hahaha :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...