Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 og takler ikke overgangen... og jeg som går i fødselpermisjon får lide av selskapssyke svigers.... som bare tror det er å dure gjennom dørene som det passer seg... jeg blir så forbanna lei.....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Huffameg. Jeg føler med deg! Håper du er tøffere enn meg og tør å si ifra. Min svigermor jobber bare halvt, og det første hun gjør når hun kommer hjem er å hive seg på telefonen og ringe hit. Takk og lov for nummervisning så kan jeg velge når jeg gidder å prate med henne! Skjønner godt at du er lei! Hadde svigermor kommet i tide og utide hadde det seriøst klikket for meg! Du klarer ikke å si ifra på en fin måte om at det blir litt mye da?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 avogtil ringer hun på forhånd.. for å si hun står klar og er inn døra om en halv time det er aldri snakk om "om det passer" så jeg har lært meg tlf. nr. men det hjelper ikke å ikke svare på tlf. for hun kommer likevel. Så når jeg ser at hun ringer da pakker jeg og ungen og er ute hele den dagen. Irriterende det og måtte emigrere fordi det ikke går an å gi beskjed. har merket meg måten barna hennes sier i fra til henne på... det er så det hagler med illsinte kommentarer først da gir hun seg.. så si fra på en fin måte vil si at hun ikke hører det.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Her hvor vi bor, har vi nummervisning på telefonen og lås på dørene. Og slik jeg ser det, så er begge deler til for å brukes. Vi bestemmer selv hvem vi vil snakke med i telefonen og vi bestemmer selv hvem vi slipper inn når det ringer på døren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå