Gå til innhold

åååå litt positivitet trengs her,,:

Anbefalte innlegg

Skrevet

ushamei... er så sinnsykt dårlig form i dag .. føler meg rett og slett grinete.. alt ble plutselig så tungt og varmt synes jeg .vondt i bekkenet og små svimmel....og svetter som e gaal.. -jeg som vanligvis elsker sommeren...

9 uker igjen og det kjennes som en evighet..Jeg som har vært så positiv hele tiden.. håper ikke dette vedvarer.. ÆSSSJJJJ..

Noen som har noe positivt der ute??

måtte bare blåse litt ... apropos det.. en vind hadde vært noe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kan si er at jeg føler med deg. Har det vel nesten likedan som deg nå om dagen.

Samboern min skal ta med meg og lillejenta på 17 mnd på båttur i dag for å få opp humøret mitt litt. så vi får håpe det hjelper her hvertfall.

Men prøv så godt du kan å ha en fin dag til tross for dårlig form.

Skrevet

*Stor trøsteklem* Du er jo blitt kjent med meg , det er positivt ! hehe

Kjedelig med slike dager, men TENK bare 9 uker igjen,det kunne vært 29 uker !!! :0)

Skrevet

Kan bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det. :)

Har heldigvis hatt noen dager med kjøligere vær og regn - så mine hevelser i bein og hender er gått ned.

Ellers så er det jo ikke så lenge igjen nå! Jeg har skikkelig kommet i "stress-modus" nå. Har nesten ingenting klart og det er ikke lenge til vi skal bli en liten familie... Det eneste jeg gjør er å tenke på alt jeg må kjøpe.. :)

Skrevet

Heisann!!!!

Mitt beste forslag er ut å kjøpe is, godteri og brus. Ta deg en kald dusj og ikke ta på deg så mye klær etterpå... det er bare varm og slitsomt!! Lei en god film kjæresten din ikke vil se og se den alene!

Og mens du sitter og har det trivelig kan du godte deg med tanken på meg som har planlagt å ligge på alle fire og vakse badegulvet for å drive ut babyen!! Du får lov!! ;-)

Ni uker går fortere enn du tror! Pass på deg selv og vær litt diva.

Skrevet

Takk skal dere ha jenter;) Nå smiler jeg ;)

dere er gode å ha;) klem til alle sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...