Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Jeg å samboeren min har vert sammen i snart 3 år. Vi har helt fra første stund hatt fantastisk deilig sex. Men vi har nå tatt den litt lenger enn vanlig. Vi kjøpte Strap-on, for at han skulle prøve en i begge hull... Ingen av oss har prøvd dette før, ikke analsex i det hele tatt. Jeg endte opp med enn i hvert hull, slettes ikke verst. Deilig å nydelig, enda jeg har alltid vert redd for dette. Men det beste av alt var da jeg ville ta han i rompa...... Etter litt prøving å feiling gikk det veldig bra. Så bra at jeg fikk orgasme av å ta kjæresten min i rompa i en misjonær stilling. Å det uten så mye som berøre klitoris eller vagina. Fan (unnskyld språket) så kåt jeg var... Er det rart en kan bli sliten å trøtt på jobb. Dette må dere bare prøve!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Ja, det er deilig å bli pult i rompa av og til. Ellers har jeg ikke prøvd det på mannen min, bortsett fra at jeg tar ham i rompesprekken med fingeren for at han skal få en ekstra god utløsning.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 For å si det sånn.... Jeg tror ikke samboeren min noen sinne har hatt slik orgasme som den kvelden. Han var helt utslått. Han kunne ikke huske å opplevd noe i nærheten noen sinne....
Embla72 Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Så utrolig bra for dere :-) Jeg driver en erotisk butikk og prøver å innprente i folk hver eneste dag at lek, moro og utforsking er så vanvittig viktig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå