Gå til innhold

Noen som har erfaring med dette?


Ludviks mamma

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen på fredag og har ennå ikke fått den.

Har nå tatt 6 tester av forskjellige merker og alle viser det samme...

Kan se uhyre svake kryss og streker på noen mens andre viser negativt avhengig av når på dagen jag har tatt de. Har bestemt meg at kanskje det er best og vente noen dager før jeg tar en ny test hvis mensen ikke er kommet, men nå har jeg begynt å bekymre meg for at det kanskje er noe som er galt.I forrige svangerskap fikke jeg positivt resultat med en gang mensen var forsinket. Noen som har vært borte i samme problemet? Vet liksom ikke hva jeg skal tro ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa negativt 7 dager etter IKm, jeg....

Var gravid likevel - men med sein hcg stigning :-)

Ta med en morgenurin til legen, den testen slo ut hos meg :-)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt andre svangerskap testet jeg UTROLIG svakt positivt et par dager etter forventet mens, men helt tydelig noen dager etter det. Første gang testet jeg kjempepositivt samme dag som mensen skulle vært der Jeg ble også satt litt tilbake på ul den gangen, og gynekologen forklarte meg at av og til går embryoet litt i "dvale" et par dager.

 

JEG tror du er gravid. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når jeg får så hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Blir liksom ikke helt samme feebacken fra min bedre halvdel som sikkert begynner å bli ganske så lei av graviditetmaset mitt.Klarer jo ikke å konsentrere meg om noe annet...

Saken er at jeg ikke har kommet noe lenger.Imorgen har jeg gått en uke over ikm og har masse graviditetssymptomer.De første testene var svakt positive mens den siste digtale cb var negativ. Var hos legen og ha mente vi skulle vente med en gravditetstest.Siden jeg er mye på do mente han det kunne være blærekatarr istedet!Men det forklarer jo ikke at mensen har vært borte en uke! Men,men jeg får vel bare vente i spenning! Koser meg med alle graviditetene som dukker opp hver dag.Blir så rørt og glad på alle som tester positivt.Håper jeg snart kan melde meg sikkert inn jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilinn

hei.

Det sies at en graviditetstest ikke kan gi positivt resultat hvis du ikke er gravid, men den kan vise neg. selv om du er gravid.

Dvs så lenge du får en positiv test og fem negative så er du gravid.

 

Lykke til, jeg har termin 2 april, har tatt fem tester og alle er positiv men har fortsatt problemer med å forstå det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...