Gå til innhold

Tøffler i barnehagen, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tøfler er greie og gode?? () str 23+

Trenger og tips om kjekke parkdresser. Det er jo så vanskelig og velge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Troll sin parkdress da jeg kan bruke denne nesten hele året. Tøflene kjøpte jeg på en vanlig skobutikk. Er vel mer en smaksak hos oss foreldre. Kjøpte noen med hard såle til min gutt - de virker for med mer solide.

Skrevet

Vi bruker Robeez sine tøfler, og de er helt fantastiske synes vi!!

Parkdress har vi i merket Reimatec, og dette anbefales visst av barnehagepersonale (vi har ikke tatt parkdressen i bruk enda siden det er så varmt). Poden er 1 år og nettopp begynt i barnehagen:-)

Skrevet

Vi har Alveslottet sine tødler. Samme type som Robeez, og veldig gode. Jeg vet ikke hvilken type jeg skal kjøpe neste gang, kanskje Robeez elle noen andre lignende, for å variere litt.

Parkdress: Reima Tec. Vi r veldig fornøyd med den, men han har ikke brukt den i barnehagen enda.

Skrevet

I vår barnehage anbefaler de heller sandaler, slik at føttene får litt luft. Det blir tett å gå med tøfler hele dagen. Vi begynte med det i bhg fordi vi ikke hadde fått kjøpt sandaler enda. Merket at han var helt våt av svette på bena om ettermiddagen - enda da hadde de vært lenge ute også, så han hadde ikke hatt dem på så veldig lenge da vi hentet ham.

Vi sverger til skinnsandaler (puster) med halvåpen tå som ikke hekter seg borti alt.

Skrevet

tøflene fra robeez og alveslottet er av skinn og blir ikke tette. de er bedre for barnet enn sko, siden de får brukt hele foten sin naturlig.

www.alveslottet.no anbefales. reima tec er super, får den på salg til 600 nå.

Skrevet

Hei ! jeg fikk tak i noen søte tøfler på h&m her om dagen... de var sokk oppe og tøffel nede.. hvis du skjønner.. de var myke under (ble anbefalt det pga at barn trøkker rundt på hverandre og da er det fint med myk såle for de som blir trøkket på..) Jeg kjøpte to par jeg for de var så fine... med bambi på..

Skrevet

www.ohelene.net syr tøfler til deg med navn på, kjempe praktisk i bhg!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gå på www.cutebabyshoes.com kjempeflotte tøffler.

Anbefales, dessuten er de billigere enn robeez sine.

Skrevet

Vi har Robeez tøfler, og han liker dem tydelig. Går og krabber som bare det. Masse beveglelses frihet.

Skrevet

Anbefaler Robeez tøfler - er på andre paret nå, og de er helt supre!

Tobias har Reimatec dress som vi er veldig fornøyd med:o)

Skrevet

Hei!

Hvor ha du sett reima på salg? Har litt lyst til å kjøpe den, men koster jo vanligvis en formue.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...