Pepperkakedame Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Lillegutt har vært flink lenge fram til han var 7 mnd ca. Da la han seg mellom sju og halv åtte med et godt grøtmåltid i magen. Sov som regel alltid til rundt halv femtiden. Da fikk han pupp igjen, så sto vi opp i nitiden. Nå våkner han nesten alltid mellom tolv og to å hyler etter pupp. Jeg gir jo meg etter ei good stund me grining. Inatt våknet han klokken tolv og kloken tre. Prøvde å la han skrike en time inatt før jeg gav han puppen, da hadde jeg ikke hjerte til noe annet mer... Hvordan er det med nattmåltid til dere andre??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Ja,ammer om natta:o( Han legger seg ca 21.00 får pupp da. Våkner ca 04.00 får pupp,får pupp ca 07.00 igjen og sover til 09-09.30 Skulle vel ha begynt å slutte med natt puppen,men det plager ikke meg....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Babyen spiser kveldsmåltid klokken 19.30 og deretter frokost ca klokken 08.00. Har helt bevisst avvent om natten siden jeg begynner å jobbe om 14 dager.
Pepperkakedame Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 Ble det mye gråting da du avventa han det? HVordan gikk du fram?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Jeg "jukset" litt jeg da. Begynte å pumpe meg og gi kveldsmåltidet på flaske. Deretter ga pappaen kveldsmåltidet bestandig. Så fikk han kun tilbud om flaske med vann om natten. Etter 14 dager sov han rundt. Men, han får jo to måltider om dagen også da, grøt, frukt og brød. Det gikk veldig greit for oss. Lykke til da!
1litenOg1Stor Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Ammer fremdeles om natten ja..to-tre måltid.Men begynner å bli bra lei så det blir vel nattavvenning snart.Jeg har også prøvd som deg,gi han smokken og prøve å få han til å sove litt lengre mellom måltidene men det funker ikke,han våkner bare av det.Tenker at pappa`n skal få ta han under nattaavvenninga:=)
Duracella Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Vi sluttet med nattpupp rett før han ble åtte måneder, når han våknet fikk han litt kos og hjelp til å legge seg under dyna igjen, og tilbud om vann. Ingen pupp før klokka seks. Ble litt mas noen dager, men siden har det vært greit. Nå er han 13 måneder gammel og ammer så mye han vil på dagtid. Det får han gjøre så lenge han vil.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Det er forskjellig fra natt til natt! Noen ganger klarer han seg uten mat i 12 timer, andre ganger 4 timer.... varierer veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå