Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ei her inne under en av disse trådene hvor man ramser opp hva barna spiser når de er så og så gamle. Ved det ene måltidet drakk babyen hennes ei hel flaske sviskesaft. Dette er IKKE kritikk, jeg bare lurer på om det er flere som gir barna så mye. Sønnen min elsker det, men jeg hadde litt inntrykk av at det var noe man ga litt av så fordøyelsen skulle bli bedre, ikke at man brukte det som drikke liksom. Han får noen skjeer til grøten morgen og kveld. Han er dårlig til å drikke vann, så hvis jeg kunne gi ham mer sviskesaft hadde jo det vært topp!!! Går det bra for magen å gi så mye altså???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg hadde ikke gitt så mye....tror det hadde blitt noen bæsjebleier extra her da gitt.....

Skrevet

Hos oss funker det ikke med bare et par skjeer, hun drikker fort en halv flaske saft om gangen, men ikke hver dag....

Får hun for lite klarer hun ikke bæsje for hun er veldig treg i magen..

Skrevet

Humlegutt får 40 ml hver dag. Saften regulerer magen hans finfint :0)

Skrevet

Hehe, om jeg ga HE en hel falske ville vi ligge dårligt an. 4-5 teskjeer og han bæsjer etter 30 min:-)

Men aller barn er jo forskjellige så kanskje din gutt godt kan tåle mer sveskesaft.

Min drikker mye vann når jeg blanner det med pære/eplesaft. Saften får jeg til overs når jeg lager pære/eplemos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...