Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er rett og slett skuffet over forloveren min. Vi har vært venninner i over 15 år, men nå røyner det på. Kanskje jeg forventer for mye av henne? Hun ringer aldri og spør om jeg trenger hjelp til noe. Hvis jeg spør henne om hun kan ordne noe for meg så er det fryktelig mye om og men. Det ender med at hun glemmer det og jeg må stadig minne henne på ting. Ikke EN ting har hun klart å få til som jeg har bedt henne om. Hun sier bare ;slapp av jeg skal ordne det innen bryllupet, men det er nå på lørdag! Det meste har jeg derfor ordnet selv. Jeg trodde det var forlovers oppgave å passe på at bruden hadde ting under kontroll jeg! Eller er jeg helt på jordet? Sur er hun også når jeg spør om divere ting. Kommentarer som ;"Ja men det skjønner jeg jo, jeg er jo ikke helt teit" og lignende. Hva synes dere?
Perlemor : ) Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 En forlover bør kunne stille opp og hjelpe til når det trengs. Man har jo tross alt takket ja til et slikt oppdrag. Har selv valgt min søster som forlover. Er veldig fornøyde med det siden vi står hverandre veldig nær. Hun skal være med å velge ut brudekjole og lage innvitasjonskort, bordkort m.m. Og det dukker helt sikkert opp masse mer som hun må ta del i. Det høres ut som om dette har vart en periode. Hadde jeg vært deg, ville jeg sagt ifra til henne hva du forventer av henne som forlover. Ellers ønsker jeg deg lykke til på lørdag. Det blir helt sikkert en kjempefin dag
Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Jeg har to forlovere og har ikke tenkt tanken på at de er forpliktet til å hjelpe meg med forberedelsene. Jeg visste ikke at det var vanlig jeg. Men den ene forloveren min har gjort meg noen tjenester og det er jeg veldig glad for, men hadde ikke forventet det. Men kanskje er jeg bare litt for snill, vil ikke "bry" andre liksom. Må si jeg er kjempefornøyd med forloverne mine da, en god venninne og søsteren min. Kommer aldri til å angre på det valget:) Synes det er dårlig gjort å bli sur når man blir spurt om en tjeneste, da får man heller takke nei. Lykke til med forloveren da.
Engellen Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Uff, det er trist å høre at forholdet ditt til forlover virker å slå sprekker nå så nærme bryllupet. Håper det går bra likevel til lørdagen! Jeg kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd med valg av min forlover. Det var min beste venninne som fikk det oppdraget. Jeg giftet meg 8. juli, så kan snart feire en måneds bryllupsdag Venninna mi har jeg faktisk "bare" kjent i 9 år, og ho opplevde jo aldri barndommen min på noe nært hold for å si det sånn. Ho bor forøvrig såpass unna meg her at ho ikke fikk vært med på stort av forberedelsene til bryllupet, annet enn ved å prate sammen på msn og i telefonen (noe som vi gjorde ganske så hyppig en periode den siste tiden før bryllupet). Dessuten klarte ho, heldigvis, å få med seg øvelsen som vi hadde i kirka en drøy uke før den store dagen. Det betydde uendelig mye for meg at ho fikk med seg den, og det betydde også veldig mye for henne. Under selve bryllupsmiddagen, og da tiden for talen fra henne kom, var jeg veldig spent. Hadde egentlig ikke forventninger til at den skulle være så veldig lang, da ho er veldig sjenert av seg. Men jaggu var den lang og flott du! Mange som skrøt veldig av den etterpå. Ho hadde rett og slett tatt for seg alle bokstavene i alfabetet, og skrevet litt om hver av dem, i forhold til hva ho mente om meg. Talen var utrolig god, og vi fikk oss mange stunder med latter fra mer enn en gjest for å si det sånn. I tiden før bryllupet, prata vi også mye om hvordan det hadde vært i bryllupet hennes, som jeg var forlover for henne i. Dette er nå fem år siden. Vi snakket om hvordan tingene hadde vært i den tiden, og om hvordan ting var nå. Det var rett og slett bare helt utrolig deilig å ha henne å prate med om alt mulig av bekymringer jeg hadde, spesielt den siste måneden før jeg skulle gifte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå