Manhattan skyline Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Min sønn på seks mnd har akkurat begynt å sove rundt. Problemet er at han våkner så inni h***** tidlig!!! Han våkner 0530-0600 enten han sovner 1830 eller 1930. Ammer ham, og legger ham i senga igjen, men han er lys våken. Har prøvd å legge ham i senga med meg, men det blåser han en lang marsj i. Skulle så gjeeeeerne hatt ham til å sove til jaffal 0700, det hadde hjulpet så utrolig mye. Tips, noen, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 datteren min er snart tre mnd. hun har hatt to uker nå der hun har våknet alt fra 04-06.30. og da er hun VÅKEN....umulig å få henne til å sove igjen....gjett om vi har vært trøtt og..heldigvis hadde sambo ferie...jeg gruet meg veldig til han skulle begynne på jobb igjen i går...men faktisk...hun sov til kl 7 når vekkerklokken hans ringte....hun hadde vært våken to ganger og fått mat (og det er veldig lite i forhold til de siste ukene....) og i dag sov hun til 7 og....og våknet bare 1 gang og fikk mat...... jeg tror nok at det ordner seg etter enstund..helt av seg selv... når pleide han å våkne før da?og når sover han igjen på dagen? caroline sovnet halv ni igjen i dag......ligger å sover enda...
Beate75 Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Beklager, men dette er ikke et oppmuntrende innlegg.... Tenkte bare jeg skulle fortelle om min prins, som også er morgenfugl. Og det har han IKKE arvet etter mor eller far. Han har sovet rundt siden han var 4 mnd, men våkner 0530-0600 hver dag. Av og til 0500 også. Kan telle på en hånd de gangene han har sovet lengre enn 0630 det siste halvåret! Og det hjelper ikke når vi legger han, 1900 eller 2100, våkner til samme tid uansett. Han er 10 mnd om en uke. Vi har gjort det til en regel at vi står aldri opp før 0600, og han får ikke melk (pupper ikke lengre) eller annen mat før etter 0600. Så det er kanskje bare å innfinne seg med at dagen starter kl 6..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå