2 søte småpiker Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg spiser også alt! Går helt fint her.
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Spiser alt mulig! Store mengder jordbær, litt reker (ikke så glad i det). Har en "sovedukke"
stormagapus:) Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Ja,spiser alt. Merker ingenting på snuppa:O)
Ravna *mamma til to* Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Ingen av delene. Jeg leverer morsmelk på sykehuset, og det var de eneste to matsortene jeg ikke fikk spise pga fare for allergiutvikling. Kommer ikke til å spise det når jeg slutter å levere, heller, for sønnen min er disponert for allergi. Men fy, så kjedelig det er nå på sommeren. Vurderer å fråtse vilt i reker og jordbær en kveld, og gi flaske dagen etter.
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 det er det jeg og har hørt..at man ikke skal spise det pga at det er allergi fremkallende...jeg har også KJEMPE lyst på jordbær...men vil ikke ta sjansen på at datteren min får allergi fordi jeg absolutt må spise jordbær og reker...
Luguber Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Spiser alt, det er ingen allergi i familien. Der det begrenset seg var hva mini reagerte på, som erter og kål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå