Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 eg har bestemt meg for å gå i fra mannen min,d har vært så mye fram å tebage mellom oss å eg orke isje mer...hans familie e veldig gammeldagse inkludert han sjøl å eg der i mot e ei ganske sprudlande jenta som lige å utforska livet men må jo selvfølgelig begrensa d siden eg har ongar,eg hadde to når eg traff han å har fått 3 jenter i sammen me han,nå true han meg me å te i fra meg to av di me har i sammen med visst eg flytte å han manipulere meg heile veien å når han e aleina så sitte han nere på dataen å søge itte eskorte byråer å skriva sex mld me andre damer så eg makte isje mer...er har vært på familievers kontoret 6 ganger aleina å han har nekte å blitt me,han har satt krav te meg visst han ska bli med å då kreve han at eg isje ska gå på byen me venninner å at eg isje ska overnatta hos andre men han ska konna jobba døgnet rundt pluss kjøra buss av og te...eg har isje hatt inntekt di siste 2 årå.å me e gift har eg krav på någe då?? me har isje særeie..
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 kor mange prosent har du ongan da når du har fløtta? prøv å få dem 100 % sjøl, og la han vær helge pappa, det e det eneste lure pga jobbinga hannes. si kor mye du ska ha ongan så ska eg prøv å hjelp deg etter evne. klem
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 hei,eg vil ha ongane 100% si han jobbe så mye som han gjør...når han komme hjem fra jobb så går han rett bort i løå si ittepå også står eg her me ongane igjen så derfor meine eg at eg kan ha di å at han kan vær helge pappa men,han true meg me å ta di i fra meg som straff for at eg isje vil mer..ka kan eg gjør???
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 beviser vel at denne mannen ikke har barnas beste i fokus. Skal han skille søsknene da? Uansett så har familievernkontoret tips til hva du kan gjøre videre og hvilke rettigheter du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå