tuninna ♥ 2pp Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 hei, ting går veldig bra fått meg verdens beste kjæreste daniella er blitt så stor, sluttet med bleie nå. ser du har blitt singel hva er skjedd, har du det fint?
små Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 Så bra at alt går så bra da:D Og så flink jente du har:D Emma holder på å slutte med bleie, sier ifra når hun må tisse..bæsje derimot, det nekter hun å gjøre på do. hun sier ifra da også, men skal gjøre det i bleia..jaja, kommer vel det også Hmm, hva som har skjedd? laaaaaaaang historie..eller veldig kort..alt ettersom hvordan du ser det:P Uansett, vi er ikke sammen lenger. Jeg elsker han fortsatt veldig høyt, og ting ser litt lysere ut nå enn det gjorde før..men vi får se.. Jeg har det egentlig helt greit..og trives alene selv om det til tider er litt slitsomt;)
små Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 Har du vært lenge sammen med han nye da? Er han kjekk;)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 hvis dere med tiden har lyst å finne tilbake til hverandre igjen er jo det veldig fint, men jeg husker jo hva vi snakket om for ganske lenge siden da......ting var vel ikke så kjempe perfekt mellom dere? han nye har jeg vært sammen med siden mai, kjærlighet ved første blikk, ble kjent med han på blink før jul, men møttes ikke før mai i år. har aldri følt så sterkt for noen noengang, han føler akkurat det samme, så her er det allerde blitt snakket om forlovelse du, det høres sikkert helt sykt ut, men det føles kjemperiktig for oss begge *knis* jeg syns han er verdens vakreste mann, han er 30 år, jobber i barnehage, og har selv en sønn på 7 år. så daniella er han jo selvfølgelig flink med
små Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 Så bra å høre da;D *bitte litt misunnelig* hehe. Og jeg syns ikke det høres sykt ut. noen ganger vet man det bare;) Og hvorfor vente? Var ikke helt perfekt da nei, og vi har lang vei igjen...men jeg håper i det lengste.. er jo så utrolig glad i han:S Nei, livet er ikke lett...men alt løser seg vel, til slutt? Huff, det håper jeg iallefall:S
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 han har fortalt det til sin mamma og jeg til pappa, at vi har tenkt å forlove oss, og de syns det var veldig koselig så nå har vi begynt å se på ringer da, hihi hvis det er det du vil er det jo bare å prøve. men hvis du tror det ikke går ville jeg prøvd å komme over han. du er jo den som vet best, hva vil han da?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Hvis ting er så perfekt hvorfor IKKE vente? Hvis han er så perfekt stikker han ikke av,å så slipper du og brenne deg på det også...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 ååååå jeg enkelte mnsk kan bare ikke forstå at vi er forskjellige altså. Noen ganger vet man bare at det er rett anonym, og dessuten la nå jenta gjøre hva hun vil uten at du skal blande deg.
små Skrevet 7. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2006 Kan ikek huske jeg skrev til noen anonyme? Så herlig da..åååå, litt misunnelig altså hehe. ikke bare litt engang:P Nei hva han vil, det er ikke godt å si:P hehe. Han sier han elsker meg, og at han tror det blir oss..men akkurat nå tror jeg vi må ta ting litt saaaaaaakte, og kanskje få litt hjelp til å snakke sammen og sånn (hvis vi skal satse på oss altså...). men vi får se
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 kansje prøve teraip eller liknende da? det kan jo være en mulighet. snakke med en som ikke kjenner dere som ser objektivt på tingene. men kan jo fortsette dette her på msn da. var visst flere anonyme som plutselig ville blande seg av en eller annen merkelig grunn. jeg sier god natt for nå, så snakkes vi. jeg skal gå å legge meg med min kjære straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå