Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 og jeg er bare så fornøyd!!! http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=494
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 De var jo kjempefine Litt utradisjonelt, men det er jo bare morro det :-)
Happy H Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Hei Dubbe Kjempe tøffe ringer. Kult med noen som ikkje alle andre har syns eg. Vi har også ring fra panoramagruppen. Designer ring i gull. Sbigerfar er gullsmed og jobber for panoramagruppen. Han har designet mye av deres sortiment. Men hvertfall, får ringene billigere vi når han lager de, så kunne ta oss råd til en sånn type ring. Har gravert navnene våre utenpå ringen. Synes d er kjemep tøftog har aldri sett noen m lik type ring som oss. Har sett andre som har navn utenpå, men ikkje m lik skrift som oss, og ingen med akkurat den ringen.
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2006 Ja, e syntes de var veldig tøffe selv Er moro når det er litt orginalt syntes jeg. Og bryllupskaka, ja, det bli 3 etg med sjokoladekake :D:D
ladand# 02.09.06 Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Kjempefine ringer. Har bestilt lykkeringer vi da fra Mestergull. Ikke de helt vanlige, men litt tjukkere enn normalt. Er veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå