Gå til innhold

Hår dere bedt far til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke konntakt med far til barnet, vet ikke om foreldrene hans vet at de har blitt besteforeldre. Hv kal jeg gjøre...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde prøvd å kontakte han, nytter det ikke, så er det bare å glemme!

Skrevet

Har det, men han gir fullstendig faen. uff blir så lei meg. Føler at de fleste som er alene ikke bryr seg så mye om barnefaren. Er skikkelig lei meg.

Skrevet

va lei meg tell å bynn med,men kom over det før ongen kom ut :) tok 3 mnd å innse at eg va better off.. invitert ikke dem tell dåpen men min x e trollat og ingen av familien har sendt nån verdens teng tell ongen.. han e snart et år og det e synd i han syns eg. bi verre når han bi større og de andre ongan får pakka fra farsia.. eg orka ikke å ha dem å tenk på i en dåp som sku vær så koseli, og det vart det.

Skrevet

Jeg ville sendt skriftlig invitasjon til pappa, farmor, farfar, evt tanter og onkler...

Slik at de som evt ikke vet om dette barnet har en anledning til å bli kjent med det hvis de vil!

Det er ikke pappan som skal bestemme om besteforeldrene skal ha noe med barnebarnet sitt å gjøre.

Skrevet

enig med deg over her !

farn til mitt barn nekt familien sin å ha kontakt. søppelidio....

følg samvittigheta og hjerte ditt.. ikke når det kommer til deg..men til ongen...

Skrevet

heisann! Har det på akkurat samme måte, pappaen til snuppisen bryr seg over hode ikke om lille tulla :(

Jeg va dum å innviterte han i dåpen, tenkte at om han bare fikk en sjangs til så kom han til å sjerpe seg men neida! han møtte opp i dåpen men har ikke sett eller hørt fra han etter det å det e to måner siden! forstår godt at du e lei deg e det jeg å!

hadde jeg fått gjort det om igjen hadde jeg ikke innvitert han, for hva har han noen gang gjort for å fortene å være der på den spesielle dagen, hadde tenkt meg godt om så du ikke angrer du å!

God klem til deg! :)

Skrevet

sitter her med innbydelsene til navnefest og lurer så på hvem jeg skal invitere. Faren har enda ikke skrevet under på papirene, og har heller ikke kommet på besøk for å treffe sønnen sin. Sier at han ikke vil treffe meg... i tillegg har gutten min 3 brødre på farens side... Foreldrene hans har jeg aldri møtt, for faren har ikke kontakt med noen av dem.

Har lyst til at brødrene og besteforeldrene skal få bli kjent med det nye familiemedlemmet, men tenker at det sikkert er mulig å gjøre dette en annen dag enn selve navnefesten. Kan vel ikke la være å invitere pappaen, for så å be x-konen hans og ungene?

Skrevet

jo,det kan du, og bør du . hves du ønsk det sjøl. ta å gjør det. kanskje han innser at han bør ta ansvar når de andre ongan lengt etter brorn. tru kor glad dem bi?? sei ka du endt opp med å gjør da. :)

trøsteklem over situasjon du e i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...