Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Engstelig.. Lenge siden jeg ammet.. Burde fylt seg opp da..?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Høres ut som råmelk, min er blank år det går en stund mellom rundene på puppen.
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Når kommer det blank veske? Med en gang du starter ammingen eller? Rå-melk er den aller første melken og den er tykk og gul på farge, mener jeg å huske. Den melken er bare helt til å begynne med, -de første livskraftige dråpene babyen får når den kommer til verden. Vi har alle forskjellig utseende på melken. Min melk er f.eks blek som skummet melk med en gang jeg starter amming og blir gradvis fetere og mer fløteaktig. Melken til ei venninne av meg er helt hvit hele tiden. Melken DIN er akkuratde n type melk din baby trenger, uavhengig av farge. ) Kos deg med ammingen. Klem
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Min melk er hvit.. Kan sammenlignes med skummet melk.. Trykket på brystvorta nå og så den var blank. Pleier ikke være det.. Er puppen tom da? hovedinnlegger
frukt Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 D er nok bare fargen på melken din, la barnet drikke d. Ikke alltid puppen fyller seg selv om d går tid, noen ganger fyller den seg ikke før "bryst-sprengen" kommer.... Er du usikker på om du har nok melk, så kan d være lurt å amme oftere, d får i gang produksjonen. Viss babyen ikke vil være med på d, kan du pumpe selv.
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Om du forsøker å melke ut litt mer får det annen farge?? Tror slettes ikke at puppen din er tom, da ville den isåfall vært helt tom. i puppen har vi melk, har aldri hørt om at det byttes ut med vann....hehe. Tror ikke du skal bekymre deg ) Men, om du gjør det så kan du ringe til hs i morgen eller evt en amme-poliklinikk (hs har nr.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå