Anno Nym Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 ..på eget initiativ overlot 2,5 -åringen hos andre når hun skulle passe? Det var hos noen vi alle kjenner godt... hun har passet på jenta en gang før for en stund siden. Svigerfar nevnte det i en bi-setning at de hadde forsøkt for at barnet og tanten skulle få bedre kontakt?
-Hengebuksvinet- Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 med mindre det var spesielle grunner for at hun ikke burde passe. Når gutten min er på overnatting hos bestemoren blir han av og til med tanten en tur hjem til dem, på eget intianativ. Siden han elsker å tilbringe tid med søskenbarnet sitt.
alvefrøken Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Synes de skal spørre dere først....jeg hadde ikke likt at de bare gjorde det. At tanten og ungen skal få bedre kontakt, er vel ikke noe de har med da. De kunne ha ringt dere og spurt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Hvis mine svigerforeldre hadde gjort noe slik hadde de nok ikke fått passet henne igjen. Kanskje det var en grunn for at barnet og tanten ikke hadde så god kontakt og en slik tilvenning burde gå gjennom dere som foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå