Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 uff detter er flaut altså... men nå er det 8 md siden fødselen.. å jeg har knepet å knepet å knepet.. men til ingen nytte.. i dag var jeg å handlet.. satte noe i halsen.. hostet kraftig... å vips.. der hadde jeg tisset meg ut.. hva skal jeg gjøre?? noen gode foslag?? har kjøpt meg sånne gullvaginakuler.. men aner ikke hvordan man bruker de.. hjelp hjelp hjelp
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Du pakker di oppi og kniper for å holde di på plass. Prøv litt lengre for vær gang du bruker di.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 de holder seg der inne.. men jeg kniper ikke.. tror jeg.. kjenner iaffal ikke noe.. har du prøvd sånne? virker de?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Har kun brukt di under sex jeg:) Prøv å la di ligge langt ned, og du må stå oppreist og knipe for å holde di på plass.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 uff.. da må det være feile muskler jeg har trent vel.. må kansje bare dytte de på plass hele tiden å prøve å prøve? er de foresten bra når man har sex? hehe kan bli kombinert dette ja
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Jupp:) Ta det pent første gangen en prøver:) La di bare ligge inni der mens du p***r så får du mere trykk inni der:) Funka flott på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå