Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer. =) Eldste jenta mi på snart 4 år hadde såpass hår da hun ble født at hun fikk en liten rosa sløyfe da vi lå på barsel. Men håret hennes vokste veldig seint, hun har mer hår nå, men det er fremdeles litt tynt. Klipper det jevnlig, synes det hjelper, for håret blir bittelitt tykkere etter hver klipp. Yngstefrøkna mi på et halvt år (om 8 dager) har minimalt med hår ennå, tror neppe jeg får festet en sløyfe i det nei. :) Har hørt at blonde får senere tykt hår enn mørkhårede barn, stemmer det med deres erfaringer? Eldstejenta mi er blond, yngste er ikke så lett å se ennå hva slags farge hun får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laga musefletter på minstefrøkena for første gang i dag=) Hun er 7 mnd. Bare såvidt det gikk da, men hun ble så søt!! Hun er mørkhåret. Storesøster på 3,5 år har veldig tynt hår. Sparer og sparer, men det rekker knapt til skuldrene. Og det er enda ikke blitt like langt alt sammen.

Spørs om teorien din stemmer ja, for storesøster her en blond:)

Skrevet

Vesle snuppen er blond :) å hun har endel hår, nå er hun bare 4 mnd enda da,, men har ofte sløyfe i håret sitt :)

Skrevet

Gutten min hadde masse mørkt hår da han ble født! Ikke helt svart, men veldig mørkt brunt.

Det var ganske tykt da, men nå har det blitt veldig mye tynnere hihi.

Han er snart 4 mnd. Men ser det kommer nytt hår under og det er ganske tett og fint :)

Men skal ikke sette noen sløyfe på han her da ;)

Skrevet

min er snart 5mnd...og kun noen få hårstrå på hodet som er lange...alt er helt hvitt..

Skrevet

Her snakker vi bowlingkule. Ikke mye å henge ei sløyfe i for å si det sånn...

Skrevet

Jenta mi ble født med veldig mye mørkt hår-hun ble kalt Hårek på sykehuset hehe:) Hun har ikke mistet noe av det, nå er hun 5 mnd og det begynner å bli ganske langt:)Er ikke fullt så mørkt lenger da, mer mørkblond nå.

Skrevet

Jeg hadde mørkt hår da jeg ble født (nesten helt svart) og så lyst fra 1.5 år og opp til jeg var 5- da mørkt igjen. Har alltid hatt masse hår så det stemmer ikke. Lillegutten min er blond og har masse hår (for gutt å være). Det er nok genene som bestemmer hårmengden skal du se ;)

Skrevet

Sønnen min har ganske mye hår ja(brun-svart) og har hatt det siden fødselen.Det var en periode det ble tynt i bakhodet men nå er det tykt og fint igjen:)) Han er straks 8mnd.

Skrevet

småen her hadde masse mørkebrunt/svart hår da han ble født, har fremdeles mye, er straks 11 mnd og allerede klippet 4 ganger..men nå er håret myyye lysere og alt det nye som kommer er helt hvitt...så han her blir blond=)

så vet ikke helt jeg om teorien din stemmer;o)

Skrevet

Hvis dere vil at barna deres skal få tykt hår, så kan dere barbere dem. Ser muligens litt rart ut mens det står på, men det blir veldig bra senere:-)

Sigøynerne i Bangladesh barberer hodet til barna helt frem til fem-seks årsalderen for at håret skal bli så tykt og sterkt som mulig! Og det funker. (Muligens litt genetisk også, da:-)

Skrevet

Nja...Min gutt hadde MASSE brunt og tykt hår da han ble født, nå er han 8 mnd og er askeblond, han har fremdeles masse hår og har allerede vært klippe en gang =)

Skrevet

jenta mi er akkurat rundet fire måneder, og hun har allerede vært til frisøren! ENORMT mye hår, og ikke har hun mistet noe av det naturlig, heller. Før var det veldig mørkt, nå begynner det å bli en del lysere.

Skrevet

Jenta mi på 2,5 mnd har masse mørkt hår som hun tydeligvis ikke har tenkt til å miste. (Jeg har mørkt hår selv..irriterende tykt) Guttungen på 6 år har tykt, lyst hår som må klippes ofte.

Skrevet

jenta er 6 mndr og har masse lyst hår og jo mer det vokser jo lysere blir det..

har hatt strikk i det siden hun var ca 2 mndr, og det første jordmora sa til meg når hun sjekket åpning var: her er det masse hår, så jenta vår har hatt masse hår fra dag 1 av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...