*2 Nydelige snupper* Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 jenta mi sover så lite,hun er 7 uker gammel. Det har vært sånn siden hun ble født. Legger henne hele tiden for at hun skal sove,men det varer bare i ca 10 min så er hun våken igjen. Vi triller henne i vogna,gjør nesten alt for at hun skal sovne. Hun kan være våken nesten hele dagen.. Hva gjør vi galt,eller hva skal vi gjøre?
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 mi er sånn å. noen dager sover hun nesten ingen ting og andre dager sover hun litt mer. noen trenger mindre søvn enn andre
Mamoffen :) Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Hei Opplevde akkurat det samme som deg. Kjøpte en bæreslynge og la gutten i den, ammet han i søvn i sjalet, og han kunne sove 3 timer i strekk så sant jeg beveget meg rundt omkring. Ble nesten som å være i magen for ham det Nå er han nesten 5 mnd og har gradvis vent seg til å sove i vogna si, men på leie dager er sjalet fremdeles hans beste venn:) Sjalet er virkelig verdt et forsøk altså!!!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Anbefaler virkelig å prøve slynge eller sjal, alt etter som hva du liker best. Se på tettinntil.no der er det masse hjelp å få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå