GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 alle sier de synes jenta mi på 3 måneder er så tidlig ute så tenkte jeg skulle høre her hva dere synes og evnt. om deres babyer på samme alder gjør akkurat det samme. Hun snudde seg fra mage til rygg når hun var 10 uker, (da hadde hun rullet til sidene fra hun var 8 uker) pludrer å smiler hele tiden og roper høyt ( blir skikkelig ivrig, hehe:) hoder hodet nesten helt stødig når hun blir bært, griper etter leker, kan holde å riste i rangler, en i hver hånd. har funnet både hendene og tærne sine, ligger å leker med hendene sine å tærne prøver hun å ta tak i hele tiden. prater å smiler til speil bildet sitt, griper etter leker og underlag, drar i klærne sine, finner hun på morgenene på tvers i senga si. Også vil hun bare sitte( hun hater å ligge) eller så vil hun stå, kjempe sterk i hender og armer. drar seg opp etter hendende.og har ledd så vidt det var et par ganger. gjør babyene deres på samme alder de tingene her?
mai mammaen til to Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 datteren min blir 3 mnd om en uke.. hun rullet fra rygg til mage da hun var 6 uker...men hun gjorde det bare to ganger (to forskjellige dager)...noen dager etter rullet hun fra mage til rygg.... men var vel først i går at hun rullet bevisst fra rygg til mage..da rullet hun skikkelig... hun holder hodet kjempe fint..trenger ikke tenke på det lenger....det har hun i grunnen gjort veldig lenge..har begynt å sette henne forover i bæreselen nå... hun har også begynte å gripe etter leker.... hun elsker babygymmen sin...slår på lekene sånn at musikken kommer på... hun ler hver dag...men ikke så veldig mye..smiler også..og små prater...hun drar alltid opp kjolen sin..hehe..og putter den i munnen. hun vil også BARE sitte og stå....har blitt veldig sterk i beina... elsker å hoppe...så når jeg har henne på lårene mine og skal "hoppe" henne opp i luften bøyer hun knærene og tar fart..hehe finner henne også på tvers av sengen..hehe.. på slutten av natten i natt så fikk hun ligge oppi med oss (jeg orket ikke løfte henne over..hehe) og hun breide seg som bare det....hehe...
Gjest_1001 Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Min pludrer kjempemasse, kan lydene p,k,t,g og alle vokalene. Om han vil ha oppmerksomhet kjefter han og roper GYYYYYY! Også ler han kjempemasse, skikkelig innoverlatter, hehehe. Når han ligger på golvet snur han seg fra rygg til mage, han holder igjen med bøyde armer og hodet fremover når vi "drar" han opp i sittestilling fra liggende for å løfte han. Når han sitter tilbakelent på fanget greier han å sitte seg opp selv om vi holder igjen beina hans, og fra 45' vinkel kan han dra seg opp når han holder oss i hendene. Holder og rister i lenene, holder på bøkene og åpner og lukker dem, smaker på alt av leker og ting han får tak i. Drar teppet opp i munnen, drar i fingrene, drar i tærene om jeg viser dem til han, men han er så tjukk og god at han ikke rekker dem ennå når han ligger, hehehe. Pleier å reise seg om jeg bærer han inntil meg mot meg. da lener han seg mot meg med overkroppen og skyter rompen opp i været. Står fint og rett når jeg holder ham under armene, men er forsiktig med å la han få for mye av sin vekt på bena foreløpig, selv om han greier det. Hodet bærer han helt stødig, sitter som en konge forovervendt i slyngen og kiker på alt MEN!!! Han hater å ligge på magen, hyler når han snur seg, og hyler etter 2 min hvis jeg ligger han på magen. Når han løfter hodet fra bakken gjør han det med armene i været, ser skikkelig tungt ut, men nekter å støtte seg på armene.
Gjest_1001 Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 lekene ikke lenene hehehe... Og første gang han rullet bevisst var for 3 dager siden, de andre har bare vært "uhell"
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2006 hehe, de er jo så søte:) også vokser de jo så fort, huff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå