Gå til innhold

forslag til farger....

vi har verdens fineste gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha mye krem hvit men trenger en litt sånn bifarge på en måte:)

skal ikke ha rødt eller rosa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes champagne og gull er fint! Våres tema er : Rødt, hvitt, champagne og gull, samt litt perlemor :) Alle farvene går godt med hverandre :)

Men, til deg, så ville e ha valgt champagne og/eller gull :)

Skrevet

Jeg skal ha creme og rødt. Hva med lilla?

Skrevet

vi skal ha hvitt og gull....blir helt nydelig

Skrevet

vi skal ha kremhvitt, hvite rose og sølv... lilla er fint og ei venninne av meg hadde lys grønn og det var SÅ fint!

Skrevet

Tror vi skal ha kremhvit, lys blå og perlemor evnt. sølv :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Lytt lys blå evt en lillafarve av noe slag.

Skrevet

Støtter meg til flere av de andre her - gull er fantastisk lekkert sammen med kremhvitt! Skal ha de samme fargene selv ;)

Skrevet

Var i et bryllup hvor de hadde invitasjoner fra www.kortshop.no i cream og lyseblått og hadde pyntet med perler og hortensia. Nydelig!!!!!

Skrevet

hadde tenkt meg kvite duker, kvitt service, røde servietter, og gullfarga bordkort, lys, og blomsrerkrukker.rosene blir kvite, røde eller oransje. stolene er mørkerøde i stoff, så vi er egentli litt tvungen føle ej....

Skrevet

Vi har kremhvitt med en nydelig dus grønn farge. Det blir da hvite duker med glassperler på blomstertråd i grønt, telys i fine "kopper" og lave oppsatser med roser, hortensia og grønt (husker ikke navnet).

Kommer jo litt an på hva slags blomster du har og hvilke farger de er i. Lys, servietter, blomster og pynt bør jo harmonere, men trenger ikke være likt.

Jeg gikk på fargehandel og hentet male eksempler. En veldig fin måte å se farger på både sammen og alene! Der har de jo så mange nyanser også!

Skrevet

Vi gifta oss på høsten og valgte litt sånn høstfarga blomster (orange aktige), resten gikk vel i hvitt.... Noe tema hadde vi ikke :o), men fint å følge fargene i naturen for årstiden synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...