vi har verdens fineste gull Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 skal ha mye krem hvit men trenger en litt sånn bifarge på en måte:) skal ikke ha rødt eller rosa:)
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg syntes champagne og gull er fint! Våres tema er : Rødt, hvitt, champagne og gull, samt litt perlemor Alle farvene går godt med hverandre Men, til deg, så ville e ha valgt champagne og/eller gull
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Jeg skal ha creme og rødt. Hva med lilla?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 vi skal ha hvitt og gull....blir helt nydelig
Jenny-penny Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 vi skal ha kremhvitt, hvite rose og sølv... lilla er fint og ei venninne av meg hadde lys grønn og det var SÅ fint!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Tror vi skal ha kremhvit, lys blå og perlemor evnt. sølv
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Lytt lys blå evt en lillafarve av noe slag.
Én til Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Støtter meg til flere av de andre her - gull er fantastisk lekkert sammen med kremhvitt! Skal ha de samme fargene selv
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Var i et bryllup hvor de hadde invitasjoner fra www.kortshop.no i cream og lyseblått og hadde pyntet med perler og hortensia. Nydelig!!!!!
lille imy Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 hadde tenkt meg kvite duker, kvitt service, røde servietter, og gullfarga bordkort, lys, og blomsrerkrukker.rosene blir kvite, røde eller oransje. stolene er mørkerøde i stoff, så vi er egentli litt tvungen føle ej....
CB-BabyBoy Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Vi har kremhvitt med en nydelig dus grønn farge. Det blir da hvite duker med glassperler på blomstertråd i grønt, telys i fine "kopper" og lave oppsatser med roser, hortensia og grønt (husker ikke navnet). Kommer jo litt an på hva slags blomster du har og hvilke farger de er i. Lys, servietter, blomster og pynt bør jo harmonere, men trenger ikke være likt. Jeg gikk på fargehandel og hentet male eksempler. En veldig fin måte å se farger på både sammen og alene! Der har de jo så mange nyanser også!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Vi gifta oss på høsten og valgte litt sånn høstfarga blomster (orange aktige), resten gikk vel i hvitt.... Noe tema hadde vi ikke ), men fint å følge fargene i naturen for årstiden synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå