Gå til innhold

Hei alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg over til dere. Har prøvd å sette meg ned flere ganger for å skrive, men med 2 gutter på 5 og 2 år som har ferie fra barnehagen og lille Fredrik på litt over 6 uker, så er det ikke så mye fritid til overs.

Lille Fredrik ble født den 15.juni kl 1533. Som 3. gangsfødende hadde jeg bestemt at jeg skulle være hjemme så lenge som mulig før jeg reiste på sykehuset. Og jeg ble nesten hjemme litt for lenge. Kom inn kl 1510 med 8 cm åpning og fødte kl 1533. Følselen gikk kjempe fint.Fikk for første gang bruke lystgass, og det var bare fantastisk hvor den tok bort den verste smerten. Jeg takker i gjen Attpåklatten for at hun forklarte hvordan jeg skulle bruke den, for å få best utnytte av den.

Fredrik var en stor fin gutt. 4570 gram og 53 cm lang.

Nå er han nesten 7 uker,og er verdens snilleste gutt. Sover mellom 7 til 9 timer om natten, og om dagen er han bare kjempe snill. Spiser masse, og på 6 ukers kontrollen veide han 5890 gram og var hele 59 cm lang.

Jeg håper at vi finner er kafe til høsten. Hadde vært så koselig å treffe dere igjen.

Ha en fortsatt fin sommer!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen over hit!

Litt av en plugg du har fått. Nussa mi var også 53 cm lang ved fødselen, men veide bare 3638 gram. Fint at det går så bra med alt hos dere. Vi ses sikkert til høsten.

Ha en fortsatt fin sommer du også!

Skrevet

Heisann! Hyggelig å "se deg her"! Takk for sist. Vi drar på ferie til onsdag. Håper å se dere og alle de andre etter ferien!

Skrevet

Hei, og gratulerer masse med stor, flott gutt! Og så fint navn som han har fått - vi holdt nesten på å kalle lille Christian for Fredrik. Kan tenke meg det er full fres med tre gutter i heimen! Imponert, jeg - jeg har nok med to når barnehagen er stengt...

Så fint at han sover så bra, så mange timer i strekk er jo kjempebra for en såpass liten baby!

Noen lenger ned på siden anbefalte Mecca på Grunerløkka, skal visst være egen krok for barn og veldig hyggelig. Litt langt fra banen, riktignok, men... Jeg og Christian håper uansett å treffe så mange som mulig til høsten! Det var SÅÅÅÅ kjempekoselig med treffene. Og så skal jeg tilbake i jobb i november. Hm. Blir rart.

Skrevet

Gratulerer =)

Kjapp fødsel, det ja!

Stor gutt, da. Lykke til med det 5.familiemedlemmet, og velkommen inn hit'.

Skrevet

Koselig at du stikker innom. Så flott at du fikk en fin fødsel og en flott lillebror:-)

Skrevet

Hei sommerbarn:) Fint å se ditt koselige nicknavn her!

Nå er vi hjemme fra ferie igjen, og Stefan var helt overlykkelig da han oppdaget at vi var hjemme igjen. Han pratet og pratet mens han så seg rundt i kjente og kjære omgivelser. Pratet og pratet med sengen sin og fuglemønsteret på den:):) Med det grønne teppet og alle fiskene...

Bare så nusselig!

Han har vært både på Veslebo og i Stockholm hos sin 88 år gamle oldemor som var helt overhenrykt for å si det mildt (he-he)

Håper vi sees snart.

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer og velkommen hit!!!

Hørtes ut som en flott fødsel og litt av en gutt! Gleder oss til å se dere på treff i høst.

Skrevet

Takk for alle hyggelige hilsninger.

Håper det blir like trivlig her som vi hadde det på Bim. Gleder meg til å se igjen gamle kjente på mandagen.Har tilogmed avlyst en annen avtale for å komme.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...