Gå til innhold

Falt ut av sprinkelsengen (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt skjedde det som jeg har vært redd for, gutten vår (21 mnd) falt ut av sprinkelsengen. Ville opp halv 5 tydeligvis, og ventet ikke på mamma eller pappa. Resultatet var et kjempebrak og en god blåveis. Ble redd for hjernerystelse og det som verre er, men har tydeligvis gått greit.

Nå skal vi ut og kjøpe vanlig seng til han. Så får han heller rusle inn til oss når han selv vil. Litt spent på hvordan det kommer til å gå, hadde ikke tenkt til at han skulle ha vanlig seng på en stund enda, men når han først har kommet seg ut en gang, er jeg redd det kommer til å skje igjen.

Huff, når har deres fått vanlig seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 16mnd gjorde også dette engang. Men etter det, har han faktisk vært redd for å klatre... Han er uansett for liten til stor seng, så jeg er vel like glad for "reddheten" hand

Skrevet

Nå sover han i sin nyinnkjøpte seng! Fikk satt den opp til litt over sengetid, så det ble litt stress. Men han syntes det var stor stas. Ble litt frem og tilbake før han sovnet, men gikk forholdsvis greit egentlig. Nå er det bare å se hvordan det går i natt...

Tenk at lille gutten sover i "ordentlig" seng! Er vel ikke lenge til han er konfirmant, nå...

Skrevet

Har en på 16 måneder selv, som elsker å klatre opp på stoler, sofa, bord osv. Han har ikke vist noen tegn til å klatre i sengen sin enda, men jeg er så i stuss på når det blir riktig å skifte seng. Har jo ikke lyst til å finne det ut slik som HI ved at han en natt klarer å klatre ut og går med hodet i gulvet, samtidig så vil jeg jo gjerne at han sover i sprinkelsengen sin til han er rundt 2 år.

Ikke så lett nei .....

Flott at lille Mouse sover godt i nye sengen sin, det er helt sikkert stor stas for han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...