Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som startet rundt 4-5 mnd alderern??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi startet med hipp sin, Risgrøt med fersken tror jeg det var, hipp har bare en for 4 måneder. Den skal bare blandes med vann. Enkel å greit.

Billigere enn nestle er den også.

Skrevet

Vi gir nestle sin mais grøt, prøvde risgrøten men den spytter han bare ut

Skrevet

Holle risgrøt.

Hmmm, har funnet ut at dette grøtprosjektet krever tålmodighet. Etter 14 dg spiser han 10 små ts, he he.

Skrevet

Begyten med Nestle sin maisgrøt da han var 4 mnd. Nå (forrige uke) begynte vi med Nestle sin havregrøt med ris og hvete. Den likte han ikke i starten, men nå går den ned på høykant. Men vi blander litt most frukt i den da.. Nå gaper han som bare det og en full grøtbolle er unna på under 5 min. Utem søl til og med! :-) Så her er grøt populært ja!

Til maisgrøten så pumpet jeg meg for å blande morsmelk i siden han var så liten. Men havregrøten blandes med vann, og det er jo mye enklere..

Skrevet

Vi gir Holle risgrøt blandet med mme, da denne ikke har tilsatt jern. Smaker bra og snuppis koser seg med grøten sin. Ammer i tillegg.

Skrevet

Vi gir Hipp sin maisgrøt med fersken og banan, begynte å gi minstemor da hun var 4, 5 måned gammel, og den går ned. Begynte med Nestlè sin, beregnet på samme aldersgruppe, fra 4 mnd, men den likte hun ikke så godt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...