Gå til innhold

da ble jeg drukket ut ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble hentet kvart over 8 lørdag morgen å kjørt til bussterminalen der møtte jeg de andre jentene.

så hoppet vi på en buss som gikk til svergie.

da vi kom frem dro de med med inn på ett spa,der vi satt i boblebad og fikk 1times masasje ;)

etter dette var det fullfart for å rekke strømstad sandefjord båten.

da vi kom ombord gikk vi for å spise middag og slappe av,etter middagen rakk vi en tur i baren og der ble deten smirnoff ice før vi måtte i land.

da bar det rett inn på en pub som lå ved båten,der satt vi til vi skulle på båten igjen.

på tilbakeveien ble det masse rare drinker hehe.

vo tok bussen tilbake og fikk beskjed om at jeg ikke fikk si ikke og jeg hele veien,hvis jeg gjorde det var det 3store slurker av en smirnoff ice (de hadde kjøpt med to store flasker) å begge flaskene gikk med.

mamman til min forlover hentet oss jentene i byen og kjørte oss til en lokal festival der varmet irish 99% og de var kjempe flinke.

men så kom torgeir og kjendisene å da hoppet folk på bordene og var helt ville,kosa meg skikkelig.

men så kom det uventede at torgeir ropte at at jeg skulle gifte meg å ville jeg skulle komme opp på scena men jeg var så forskrekket at jeg bare stod der(uff angrer på at jeg ikke gikk opp)

så bestemte jeg med for å dra hjem da jeg var dødssliten å veldig full utover nattan,stod sammens med jentene da en gutt plutselig kom å holdt rundt meg å kysset meg,å der stod min kjære forlovede som kom innom for å plukke meg opp for han var på vei hjem fra sitt lag pga han savnet meg sånn ;)

beste dagen ever her ihvertfall,trodde ikke de ville gjøre noe så koslig,satte veldig pris på det.

var veldig redd de skulle drite meg ut eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så bra!! hehe, hørtes moro ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...