Gå til innhold

ang selskap innenfor familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir mest sannsynelig bedt i selskap snart og føler det kun er fordi dem føler dem må det,har absollut ikke lyst til og gå blir dårlig bare av og tenke på det,har ingen kontakt med moren min og hun kommer ditt,og jeg er ikke klar for og se henne enda etter hva som skjedde har heller ikke særlig kontakt men den som ber oss,kan jeg la være å gå eller hva burde jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du selv som bestemmer om du går eller ikke.

Når du ikke har glede av å være der, takker du høflig nei.

trenger ikke å begrunne noe som helst.

Det er ditt liv, ta godt vare på deg selv, og skaff deg venner som er forståelsesfulle og tar hensyn. Da blir livet så mye bedre!

Skrevet

Syns ikke du skal gå jeg hvis du ikke vil. :) ditt valg.

Jeg har en svigerinne som ikke har noe kontakt med moren sin, og pga henne er det ikke sikkert svigerinnen min har lyst til å komme i selskap til oss. Syns det er utrolig dårlig av henne og ikke klare å oppføre seg voksent en eneste dag for barnet mitt sin skyld. Så jeg kommer til å fortelle henne at hun ikke er ønsket hos oss når hun ikke klarer å oppføre seg som en voksen.

Regner med din situasjon er litt anderledes da. Min svigerinne er sur på moren sin fordi hun ikke er enig med henne om små fille ting. Blir litt teit spør du meg når du nærmer deg 30 ;)

Men jeg syns ikke du skal gå hvis du ikke vil altså. Kanskje du plutselig kom på at du hadde noe kjempeviktig å gjøre den dagen? Det går ann vettu;)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...